Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

1.5 dCi rozkładam ręce - niebieski dym na zimnym


kris-pmi
Zarejestrowani

A u Miro byłeś?

kris-pmi 
Odpowiedz
Gimlii
Zarejestrowani

op
(06-07-2018, 10:53)kris-pmi napisał(a): A u Miro byłeś?

Byłem, no i właśnie sprawdzam ubytek oleju zgodnie z ich zaleceniami,... Ale wczoraj i dziś rano takie rzeczy zaobserwowałem i piszę do Was  Smile

Odpowiedz
czopochrup
Zarejestrowani

na bank uszczelniacze zaworowe jak na zimnym po odstaniu puszcza baka na niebiesko. Nie ma co sprawdzac i kontrolowac tylko je wymienic a przy okazji zdjetej glowicy, uszczelki wszystkie, planowanie, docieranie zaworow (opcjonalnie), rozrzad i wspomniane wyzej uszczelniacze zaworow.

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Online
Po co zdejmować głowicę?

Odpowiedz
Gimlii
Zarejestrowani

op Panowie,
To lepiej oddać autko i naprawiać silnik... podobno, z tego co mi mówią to jest koszt od 2 - 2,5 tys aż do 6 tys, bo nie wiadomo co tam, jeszcze będzie do roboty, dopiero po demontażu będzie można stwierdzić... Czy po prostu kupić silnik i zrobić przekładkę ?

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Kupisz silnik - wielką niewiadomą, zamontujesz - i finalnie wyremontujesz.
Wynikowo do kosztu remontu dojdzie koszt zakupu silnika oraz koszt zamontowania i wymontowania.
Silnik jest sens kupować jedynie, gdy znany jest jego stan, a stary silnik nie daje szans powodzenia naprawy.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
Gimlii
Zarejestrowani

op Panowie, jeszcze jeden objaw...
Po wyciągnięciu bagnetu, z tej rurki, walą spaliny jak z rury wydechowej,... po odkręceniu korka z oleju to samo ...  Angry
Znakiem tego że ... już mu nic nie pomoże ?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-07-2018, 06:45 przez Gimlii.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości