op
Dzięki za podpowiedzi. Też mi się wydaje, że z tym sprawdzeniem odmy to ściema.
Komora silnika jest brudna najbardziej na środku tj. wokół bagnetu właśnie - pochlapana rura turbo, rurki wtryskiwaczy. Wcześniej w czasie jazdy Kraków - Wrocław zalało mi olejem całą komorę, więc teraz czasem trudno stwierdzić, co było już wcześniej pobrudzone, a co jest świeże.
Gdy szukałem nowej odmy, to nie mogłem znaleźć rury 8200217059, natomiast jest dostępna o nr 8200147551. Orientujecie się, czy ta rura jest na tyle giętka, że w razie czego da się ją dogiąć do odpowiedniego kształtu? Ew. Czy da się wymienić sam dekielek, a rurę zostawić starą?
Przy przegazowaniu auta na ciepłym silniku, po odjęciu gazu widać białe kłębki pary olejowej wydobywające się z bagnetu.
Komora silnika jest brudna najbardziej na środku tj. wokół bagnetu właśnie - pochlapana rura turbo, rurki wtryskiwaczy. Wcześniej w czasie jazdy Kraków - Wrocław zalało mi olejem całą komorę, więc teraz czasem trudno stwierdzić, co było już wcześniej pobrudzone, a co jest świeże.
Gdy szukałem nowej odmy, to nie mogłem znaleźć rury 8200217059, natomiast jest dostępna o nr 8200147551. Orientujecie się, czy ta rura jest na tyle giętka, że w razie czego da się ją dogiąć do odpowiedniego kształtu? Ew. Czy da się wymienić sam dekielek, a rurę zostawić starą?
Przy przegazowaniu auta na ciepłym silniku, po odjęciu gazu widać białe kłębki pary olejowej wydobywające się z bagnetu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-08-2016, 06:15 przez Oskar.)