Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

1.5 dci Zgasł podczas jazdy


Cebul
Zarejestrowani

op Witam mam problem z swoim 1.5 dci. Podczas jazdy
Zgasł i niechce odpalić. Przed tym jak się to stało 
słyszałem dziwny odgłos dopiegajacy z strony pompy 
alternatora. Jakby jakieś zebatki przeskakiwały 
Nie słychać żadnych stukow podczas prubowania
odpalenia.

Pomocy

Dodatkowo jeszcze sprawdzałem czy paliwo powraca z wtrysków. I jest na powrocie paliwo na pierwszym i czwartym wtrysku. Reszty nie sprawdzałem. Tak że pomocy ?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2019, 15:50 przez Cebul.)

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Online
Rozrząd do sprawdzenia. W mojej ocenie teraz nic nie terkota bo zawory już krzywe


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
Cebul
Zarejestrowani

op Oby nie. Terkotalo podczas jazdy i metaliczny odgłos zębate. Cosik w tym stylu. I to nie zawsze tylko co jakiś czas

Odpowiedz
Cebul
Zarejestrowani

op Na szczęście zawory pasek i reszta mechaniczna jest Oki. Ale niestety problem może być w elektryce. Auto odpaliło troszkę pochodziło i zgaslo. Puzniej znowu odpalił. Na kompie niema żadnych błędów. Tak że rozkłada ręce bo nie am pojęcia.

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Podejrzyj parametry na kompie:ciśnienie na listwie i ciśnienie na pompie.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
Cebul
Zarejestrowani

op Dzisiaj zostały zrobione pruby przelewów. Na pierwszym za dużo na drugim zamalo. A reszta Oki. Znajomy uzyczyl mi zawór z pompy wysokiego ciśnienia ipo założeniu inaczej się zachowywał. Tak że jadę do magia od wtrysków i pomp. Tak że zobaczymy co wyczarore.

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Online
(16-11-2019, 13:54)Cebul napisał(a): Na pierwszym za dużo na drugim zamalo.
Z doświadczenia wiem, że im mniej tym lepiej. Nie słyszałem, żeby była jakaś wartość określająca minimalny przelew. Osobiście nie robiłbym tego wtrysku co ma za mało na przelewie.
Co do odgłosu od strony alternatora to kiedyś miałem takie dosyć głośne terkotanie i okazało się, że padło sprzęgiełko ale to akurat z gaśnięciem nie ma nic wspólnego. Jak się zawiesza wtryskiwacz to też mogą występować dość głośne stuknięcia.

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Każdy wtrysk coś musi puścić.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
Cebul
Zarejestrowani

op Właśnie dzisiaj dowiedziałem że mam do roboty wtrysku i pompę. Podczas sprawdzania wtrysków pokazało ponad 500 barów na listwie i dlatego zgasnoł i miał problemy. Niestety koszt mnie troszkę przeraził i mam pytanie dla posiadaczy 1.5dci ile dali za regenerację układu Delphi

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Pytałem dziś u siebie.Sama regeneracja z gwarancją rozruchową to koszt około 300-350 zł za wtryskiwacz, do tego pompa od 750 do 1000 zł.
Piszę o samej regeneracji bez kosztów podkładek, uszczelek, montażu, demontażu...

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości