Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

1.5dci kolejność wtrysków.


fazi69
Zarejestrowani

op Czy w 1.5dci 82km delphi, wtryski są programowane i przypisane do swoich gniazd ? Zaliczyłem ostatnio kapitalny remont silnika i mimo, że mechanik zarzeka się, że zaznaczył wszystko i kolejność jest taka jak poprzednio, zauważyłem spore zmiany w pracy. Po pierwsze, strasznie spadła moc. Trudno go rozbujać do 120km/h a nawet jeśli, to przy pisku błędu "check injection". Silnik zapala, ale dłużej kręci niż poprzednio a towarzyszy temu jeszcze poważna arytmia ustępująca po 4-5 sekundach. Wita mnie także co rano, chmurka białego dymu.
Z błędów, pojawia się błąd ciśnienia w układzie wtryskowym, oraz wtryski 1,2 i 3. Pytanie brzmi, jak to rozwiązać ? Przekładać ? Programować ?

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Są przypisane. Przerabiam teraz temat wymiany wtrysku. Każdy ma swój numer i musi być wpisany do ECU. Kolejność ma znaczenie. Jeśli były wprogramowane i zamienione to nie zagra jak powinno.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
Gizmo
Zarejestrowani

A czy z clipa jest w stanie odczytać numery ( te w ECU ) i je prawidłowo ustawić ?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-05-2017, 13:15 przez Gizmo.)

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Odczytasz ale te które zostały wpisane. U mnie był problem z jednym wtryskiem bo były wpisane inne niż na wtrysku ( nie było możliwości ich odczytania z naklejki na wtryskiwaczu). Tak że komputer odczyta Ci te które zostały ręcznie wprowadzone do ECU. Więc żeby prawidłowo je wpisać, należy wyjąć wtryskiwacz, spisać nr. z wlepki i potem po założeniu odpowiednio wpisać go za pomocą CLIP'a

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
Gizmo
Zarejestrowani

Czyli w te stronę i w sumie chyba prościej...

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Gizmo za ten post post:
  •
PunkRock86
Moderatorzy

Wydaje mi się że najszybciej i najpewniej, to zdemontować wtryski ( 15 minut roboty, tym bardziej że były dopiero co wyjmowane więc nie będą zapieczone ) spisać z nich numery. Przy montażu zaznaczyć który poszedł w które gniazdo i po montażu wklepać ja do ECU. Ważne że 4 wtrysk jest z lewej strony ( od strony rozrządu) czyli odwrotnie jak w innych markach. Liczymy od rozrządu 4,3,2,1.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

czyli odczytujesz fizycznie z wtryskiwacza i wpisujesz w Clipie.

Thumbup
Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

(11-05-2017, 13:20)Patrys4891 napisał(a): czyli odczytujesz fizycznie z wtryskiwacza i wpisujesz w Clipie.

Dokładnie tak.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
Wojtgda
Zarejestrowani

Nie tylko clip wiekszosc testerow ma funkcje przypisania...

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

MaxiEcu + MPM-COM obsługuje już przypisanie wtryskiwaczy.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości