Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

1.6 16V 110KM


scrabi
Zarejestrowani

Pisal ostatnio właśnie o tym kolega @ andrzejwa...

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
Patrykus91
Zarejestrowani

op Panowie, wtryski sprawdziłem układ cewki i swiece mam nowe.. Co jeszcze mógłbym sprawdzić? Ato dalej na benzynie zamula i po odpaleniu na benzynie kuleje przez chwilę, na zimnym na benzynie normalnie zapala. Nie chciałbym kupować kolejnych części  bo tak można wymieniać bez końcaBiggrin jakieś pomysły? Może ktoś miał podobny problem z tym silnikiem

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-03-2021, 19:02 przez Patrykus91.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
sprawdź dla pewności czujnik wałka, elektozawór KZFR oraz czujnik wału-głownie połączenia elektryczne

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • kiwikrakow
szymin89
Zarejestrowani

A co na to sonda lambda?

Odpowiedz
Patrykus91
Zarejestrowani

op Dziś znowu po ściągnięciu rury dolotowej nasmarkane maziąSad obudowę termostatu planuje wymienić w przeciągu tygodnia) co może być przyczyna że tak parska w dolot?

Odpowiedz
Patrykus91
Zarejestrowani

op No i w końcu nowy orginalny termostat na swoim miejscu widać po uszczelce że to już był czas

Załączone pliki

Miniatury
   

Odpowiedz
itek
(11-04-2021, 06:57)Patrykus91 napisał(a): No i w końcu nowy orginalny termostat na swoim miejscu widać po uszczelce że to już był czas

ile dałeś bo ja 260

Odpowiedz
Patrykus91
Zarejestrowani

op 250złBiggrin ale jaki spokój że nic się tam nie będzie mieszaćBiggrin. Teraz czas na amortyzatory. Znalazłem na necie  niby orginały  2szt za 350zl i raczej zaryzykuje

Odpowiedz
Patrykus91
Zarejestrowani

op Napisze bo może się to przydać.. W sprawie dławienia się po odpaleniu przez kilka sekund (falowanie obrotów) od zakupu autka w związku z tym że auto na LPG zalewałem benzyna 1/4 zbiornika. Przez przypadek na stacji zalałem sobie pół zbiornika benzyny (inny instrybutorThumbup ) i objawy ustały haha. Po odpaleniu jest normalnie auto zapala nie dusi się trzyma obroty itp.. Hmm. Czy to pompa nie domaga czy coś innego w zbiorniku sie dzieje? Zobaczymy jak zejdzie trochę paliwa co się będzie działoBiggrin

Odpowiedz
jarhel74
Zarejestrowani

Stawiam na pompę paliwa.
Miałem podobnie, co prawda w focusie.
Też kombinowałem, wymieniłem całą listwę wtryskową i nic.
Dopiero jak zalałem benzyny, objawy ustąpiły (zawsze zalewam benzynę do pełna i jeżdżę do zapalenia się rezerwy. I potem znowu do pełna).
Jeździłem tak dobry rok, jak nie dłużej (poziom benzyny musiał być powyżej 1/4 zbiornika).
Aż pewnego dnia auto nie odpaliło- pompa padła na amen.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi jarhel74 za ten post post:
  • Patrykus91




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości