Art19
6
0
0
0
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Nowy Sacz
Art19
Zarejestrowani
— 27-04-2017, 10:54
op
Witam,
Mam problem ze swoim 1.9 dci,mianowicie,ciężko odpala przy 5°C do -5°C ,na -24 odpala bez problemu,odpala po 5-6 sekundach kręcenia,jak już odpali to chodzi normalnie,.
Sprawdziłem aku,rozrusznik,świece,wtryski.
Może to być czujnik temperatury jak tak to gdzie on się znajduję?
Pozdrawiam,
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-04-2017, 10:56 przez TomaszB.)
•
PunkRock86
24,315
58
16411
16,299
INNY
2005
INNY
Pajęczno
Czujnik temp. cieczy chłodzącej znajduje się na obudowie termostatu.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
Art19
6
0
0
0
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Nowy Sacz
Art19
Zarejestrowani
— 27-04-2017, 11:06
op
Chodzi mi głównie o czujnik temp.silnika
•
PunkRock86
24,315
58
16411
16,299
INNY
2005
INNY
Pajęczno
To jest właśnie ten czujnik. Jeśli się nie mylę na termostacie są zamontowane dwa czujniki - jeden podaje informacje do ECU a drugi na zegary.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-04-2017, 11:14 przez PunkRock86.)
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
Art19
6
0
0
0
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Nowy Sacz
Art19
Zarejestrowani
— 27-04-2017, 11:16
op
Ok.Dzięki,wiesz może jak go sprawdzić,jak ściągnę wtyczkę to odpali?
•
PunkRock86
24,315
58
16411
16,299
INNY
2005
INNY
Pajęczno
Przemierzyć multimetrem bądź pewniejsze - podpięcie pod CLIP . Zdjęcie wtyczki niewiele wniesie do sprawy bo ECU nie otrzyma informacji o temp. silnika, więc zachowa się podobnie jak z podpiętym uszkodzonym.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
wygrys
13
0
2
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Wołomin
wygrys
Zarejestrowani
— 27-04-2017, 15:16
Miałem to samo. U mnie pomogła wymiana sterownika świec źarowych.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
•
PunkRock86
24,315
58
16411
16,299
INNY
2005
INNY
Pajęczno
Dlatego napisałem o CLIP. Po odczytaniu błędów z ECU będzie więcej wiadomo.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
ko-ma
9,465
27
1543
39
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 27-04-2017, 17:51
(27-04-2017, 11:21)PunkRock86 napisał(a): Przemierzyć multimetrem bądź pewniejsze - podpięcie pod CLIP . Zdjęcie wtyczki niewiele wniesie do sprawy bo ECU nie otrzyma informacji o temp. silnika, więc zachowa się podobnie jak z podpiętym uszkodzonym. Nie do końca tak. Mierzenie multimetrem przy jednej, konkretnej, temperaturze niewiele da. Trzeba by zdejmować charakterystykę w całym zakresie temperatur pracy.
Odłączenie czujnika spowoduje przejście sterownika w tryb pracy awaryjnej dla tego kanału - i w wielu przypadkach spowoduje natychmiastową poprawę. W każdym razie - jeśli czujnik winien, powinno się dać jeździć.
Nieciągłość pracy czujnika rzadko powoduje zapisanie błędu.
Uszkodzenie sterownika świec żarowych daje komunikat o błędzie prawie zawsze.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
•
Piotrek Moskal
20
0
2
0
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Stalowa Wola
Jeżeli jest taka usterka zazwyczaj powinno się podpiąć auto pod komputer a później myśleć co dalej, po co tracić czas i pieniądze i gdybać co by było gdyby... Jeżeli komputer nic nie pokaże to zazwyczaj zostaje usterka mechaniczna i wtedy się gdyba co to może być.
•
|