Jeżeli nie wywala błędów i nie ma negatywnych zmian odnośnie przyśpieszenia, dynamiki auta to nie jest sprawa przeładowania ani też zapieczonych łopatek zmiennej geometrii. Tak czy inaczej przy przeładowaniu wywala check injecition i tryb serwisowy, po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika nie ma żadnego checku i samochód jedzie normalnie do czasu aż znowu turbo dostanie w d... i przeładuje. Przy zapieczonych łopatkach w zależności w jakim zakresie pracują może przeładowywać jak też nie mieć przyśpieszenia.
Myślę, że na początek dla spokoju należy sprawdzić zakres ruchu sztangi, po prostu wsadzić łapę i zobaczyć jaki jest ruch czy płynny czy zacina się itd.
Ale skoro dźwięk słyszalny jest przy intercoolerze to sprawdzić czy ta metalowa rura nie obija się o coś.
Nie ma co od razu czepiać się turbiny.
Myślę, że na początek dla spokoju należy sprawdzić zakres ruchu sztangi, po prostu wsadzić łapę i zobaczyć jaki jest ruch czy płynny czy zacina się itd.
Ale skoro dźwięk słyszalny jest przy intercoolerze to sprawdzić czy ta metalowa rura nie obija się o coś.
Nie ma co od razu czepiać się turbiny.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-04-2017, 15:35 przez haszczurur.)