Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Awaria wtrysku po wymianie rozrządu i oleju


afters
Zarejestrowani

op Witam, mam małą zagwozdkę. 
Mechanik wymienił mi ostatnio rozrząd i olej w moim Scenicu I po lifcie, silnik 1.9 dci. Jeszcze tego samego dnia po przejechaniu ok. 60 musiałem wzywać lawetę. Silnik się zatrzymał, zagotowało wodę. Ten sam mechanik po rozebraniu silnika zdiagnozował, że wymiana oleju i rozrząd nie miały na to wpływu i winą jest awaria wtrysku, który lał cały czas paliwo co doprowadziło ostatecznie do stopienia tłoku. Czeka mnie teraz wymiana silnika, a dodam, że wcześniej silnik chodził równo, nie było z nim żadnych problemów. 
Czy jest możliwość, że to on coś źle zrobił?
pio555 napisał 02-09-2016, 09:06:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami.
Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-09-2016, 09:06 przez pio555.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(02-09-2016, 09:04)afters napisał(a): że wymiana oleju i rozrząd nie miały na to wpływu i winą jest awaria wtrysku, który lał cały czas paliwo co doprowadziło ostatecznie do stopienia tłoku
nie daj sobie wciskać takiego kitu
jak wcześniej było dobrze a po jego robocie żle to chyba wiadomo

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Jest taka stara zasada: gdzie było robione, tam jest sp...ne.
Tylko jak pozwoliłeś rozmontować silnik bez asystowania przy tym, to Ci wciśnie każdy kit .

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości