Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Battery charge fault


artur.kharchenko
Zarejestrowani

op Komunikat pojawił się w czasie jazdy. Dodatkowo znaczek Stop i akumulator. Alternator chodzi (kręci się, pasek również), nic nie śmierdzi. Wtyczki sprawdzone.

Dodatkowo, jeżeli chwilę stoi, a później odpalam, komunikat pojawia się z opóźnieniem dość sporym.

Padł alternator? Szczotki? Rozumiem, że najprościej miernikiem sprawdzić napięcie przy obciążeniu? Czy może akumulator wysiadł?

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Wszystkie z wymienionych przez Ciebie opcji są możliwe Biggrin Jak i próba rozwiązania tego problemu. Miernik w łapę i zobaczyć jakie ładowanie.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
jasiuzkl
Zarejestrowani

I to naj lepiej sprawdzić jakie ładowanie jest na samym altku a potem aku

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
artur.kharchenko
Zarejestrowani

op Przejechałem okolo 50km (powrót do domu, gdzie mam miernik ;)) i akumulator pokazuje 12.09. Siada do 11 przy długich. Alternator nie ładuje najwyraźniej albo robi to czasami (zastanawia mnie, czemu jeszcze jedzie).

Sprawdzić rozumiem przy wtyczce alternatora? Szczotki gdzieś na wierzchu są czy trzeba pół samochodu rozebrać? ;)

Jeżeli wymienić to szrot czy regeneracja?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(27-07-2018, 23:03)artur.kharchenko napisał(a): Jeżeli wymienić to szrot czy regeneracja?
regeneracja

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości