Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Brak reakcji rozrusznika


Dukes
Zarejestrowani

op Witam wszystkich
Na wstępie dodam że szukałem na internetach i co nie co informacji znalazłem ale nie rozwiązalo to nie mojego problemu.
Ów problem polega na tym że po naciśnięciu przycisku start/stop rozrusznik się nie odzywa.
Błąd jaki znalazłem w module upc to "df009 +after ignition circuit incoherence"
Bezpieczniki sprawdzone, moduł upc podmieniony, blokada kierownicy się odzywa, pompa również, na desce wszystko ok brak jakichkolwiek problemów, informacji itp, Bezpieczniki na klemie dodatniej ok
Jestem w kropce i nie wiem gdzie mam ręce włożyć 😑
Jakiekolwiek rady, będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam


Sent from my D6503 using Tapatalk

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

Może problem jest natury mechanicznej? Sprawdzałeś czy rozrusznik żyje?

Odpowiedz
Dukes
Zarejestrowani

op Jeszcze nie, ale jutro jak znajdę chwilę to napewno do niego zajrzę.


Update:
Rozrusznik wyciągnięty i na krótko sprawdzony,kręci ale wolno.
Akumulator słaby to pewnie dlatego nie ma tej mocy uderzeniowej ,szczotki ok (komutator troszkę brudny ale to papierkiem przeczyszcze)
Musze jeszcze sprawdzić czy na przewodzie tym cienkim jest sygnał podawany na rozrusznik
Jakieś inne sugestie?
Pozdrawiam
Sent from my D6503 using Tapatalk

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2016, 22:56 przez Dukes.)

Odpowiedz
Dukes
Zarejestrowani

op Witam wszystkich
Dzisiaj rozwiązałem moja zagadkę z rozrusznikiem,choć sam do końca nie wiem co było przyczyną
A więc rozrusznik miałem wyciągnięty żeby sprawdzić go na krótko, na krótko ruszył , nie było problemu .
Żeby być pewnym że rozrusznik jest w dobrej kondycji rozebrałem go, wizualnie ok.
Założyłem go z powrotem na swoje miejsce , podłączyłem wszystko i spróbowałem odpalić , o dziwo Renia ożyła, oczy miałem jak 5 złotówki😮
Dla pewności sprawdziłem UPC moduł który był w samochodzie w dniu pierwszym, a także moduł który kupiłem ( używkę ), w sumie kupiłem dwa .
Ten który miałem w samochodzie w dniu 1 jest chyba wadliwy bo po założeniu go,
włożeniu karty do czytnika wyświetliło mi service i steering not locked, gdzie w dniu 1 nie miałem takich informacji na wyświetlaczu.
Miałem jeszcze dwa które kupiłem , także sprawdziłem dwa pozostałe i wszystko śmigało bez najmniejszych problemów .
Sprawdziłem również przewód sygnałowy z upc do rozrusznika , znalazłem dzięki schematom które zamówiłem ,i przewód cały .
Po sukcesie związanym z odpaleniem , podłączyłem miernik do cienkiego przewodu idącego z UPC do rozrusznika , żeby zobaczyć jaka wartość się ukaże , około 7V.
Dołącze fotkę

[Obrazek: 3ada9ea4a8aae7dc22d738f2c595caed.jpg]

Zielona strzałka wskazuje ten pin.
Jakby ktoś potrzebował pełny opis Wszystkich pinów proszę dać znać .
Pozdrawiam




Sent from my SM-N910F using Tapatalk

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Dukes za ten post post:
  • pawelli
pawelli
Zarejestrowani

czyli winny PIN wnioskuję z tego.
Dzieki za info - leci piwko dla Ciebie

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-04-2016, 07:06 przez pawelli.)

Odpowiedz
Dukes
Zarejestrowani

op
(18-04-2016, 07:06)pawelli napisał(a): czyli winny PIN wnioskuję z tego.
Dzieki za info - leci piwko dla Ciebie
Nie pin w module , wybacz nie najlepiej mi idzie w przelewaniu myśli na papier
Reasumując , myślę że mój problem sprowadzał się do wadliwego UPC i do zwieszonych szczotek w rozruszniku.
Jednakże nie mam dowodów na to że szczotki się zawiesiły ( moje indywidualne przemyślenie
A pin , dobrze wiedzieć który to , łatwiej i szybciej będzie można sprawdzić czy to wina modułu czy rozrusznika .
Poniżej dołączam opis połączeń aka pinów
   

   

   

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-04-2016, 23:49 przez Dukes.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości