Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Ciśnienie sprężania


akle
Zarejestrowani

op Dzisiaj zrobiłem sobie przypadkiem kontrolę ciśnienia w cylindrach.Wyszło 7 - 8 bar.Czy mam się już wieszać? Czy wystarczy nalać jakiegoś ceramizera?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(17-04-2018, 20:18)akle napisał(a): Czy wystarczy nalać jakiegoś ceramizera?
pomoze jak umarłem kadzidło

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
michaldck
Zarejestrowani

(17-04-2018, 20:19)pio555 napisał(a):
(17-04-2018, 20:18)akle napisał(a): Czy wystarczy nalać jakiegoś ceramizera?
pomoze jak umarłem kadzidło
Co nie znaczy, że masz się wieszać Biggrin

----
napisane telefonem

Lubię mojego Scenica Biggrin
Wydrze wydrzę wydrze wydrze wydrze wydrzę.
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

dokładnie
jeśli zmierzyłeś dobrze to pozostaje próba olejowa

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
keszelka
Zarejestrowani

Po co się wieszać,wystarczy dokupić parę koni.Tylko nie z Zakopanego bo słabe i narowiste.A poważnie , jak nie planujesz startu w wyścigach to jeszcze pojeździsz.

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

Ja ostatnio mierzyłem w SC II 1,6 rodziców i miałem 13-14 barów. Zrób na olej, bo w tych silnikach często się wypalały gniazda zaworów, szczególnie na LPG. Jeśli po oleju będzie bez zmian, to raczej silnik kwalifikuje się do wymiany/remontu. A jaki masz przebieg ?

Rodzice tez mieszkają w Stargardzie

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-04-2018, 18:40 przez Grzegorz Łubieński.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(18-04-2018, 18:21)keszelka napisał(a): A poważnie , jak nie planujesz startu w wyścigach to jeszcze pojeździsz
ty tak na poważnie?
przecież takie ciśnienie to agonia

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
akle
Zarejestrowani

op Zrobiłem próbę olejową i wyszło że dół jest dobry.Mechanik mówi że głowica (zawory) do regeneracji.Ale sam nie chciał naprawiać.Warto? Czy ktoś wie ile to może kosztować.Czy lepiej wstawić/kupić nowy silnik?

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

(27-04-2018, 20:48)akle napisał(a): Zrobiłem próbę olejową i wyszło że dół jest dobry.Mechanik mówi że głowica (zawory) do regeneracji.Ale sam nie chciał naprawiać.Warto? Czy ktoś wie ile to może kosztować.Czy lepiej wstawić/kupić nowy silnik?
Głowica to jakiś max 1000 zł z nowymi zaworami i spokój na następne 200 tyś. Kupując używany silnik nie wiesz co w nim będzie no i dużo większy koszt. Zdecydowanie regeneruj glowicę

Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości