op
Wiecie może jak to w końcu jest? Podczas dodawania i odejmowania gazu następuje ruszenie się drążka zmiany biegów (Ok 0,5-1cm) jest to wyczuwalne tylko na 1 i 2. Przeczytałem forum i znalazłem informację że przy 6 biegowej skrzyni, są linki więc stan poduszek pod silnikiem nie ma wpływu na to zjawisko. Dodam że handlarz wymieniał poduszki przed sprzedażą i wstawił: jedna Ruville i jedna Sasic (swoją drogą czy według Was są to jakieś dobre poduszki?) Ja natomiast po zakupie zmieniłem tą pod silnikiem, ale niestety nie wiem jaka firma, robilem to w zakładzie specjalizującym się w Renaultach i powiedzieli że to odpowiednia poduszka. Jak już pisałem w innym wątku występuje też problem z wbiciem 2 i 3. A ostatnio zauważyłem że przy wyciskaniu sprzęgła przy wysokich obrotach powyżej 4tys, następuje takie zgrzytnięcie , które nie pojawia się podczas normalnej jazdy. I stąd moje pytanie, czy może to być wina linek, sprzęgła, poduszek czy skrzyni? Po nowym roku miałem zamiar według Waszego zalecenia wybrać się na regulacje linek, ale doszły nowe okoliczności poza problemem z wbiciem biegów ( ruszenie drążka i zgrzytanie sprzęgła) i wolę się zapytac Was, co sądzicie na ten temat niż zostawić to mechanikowi który wymieni pół samochodu a na koniec powie że trzeba skrzynię wymienić A no i podczas hamowania silnikiem na dwójce występuje wycie w zakresie 1-2 tys, takie samo wycie występuje podczas dodawania gazu na 4 między 2-3tys obrotów. Olej w skrzyni wymieniony, poziom oleju sprawdzony. Dzięki za sugestie (wiem że najlogiczniej było by wymienić skrzynię sprzęgło i dwumase ale jest to koszt ok 4 tyś zł, więc szukam alternatywy, bo może to coś co można naprawić trochę taniej )
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka