ko-ma
9,452
26
1527
39
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 31-07-2016, 10:55
Tak, wyjątkowo "zdrowe", zwłaszcza w wykonaniu niedouczonego entuzjasty metody.
Osobiście widziałem oczyszczenie strumieniem pary ... blachy z lakieru i podkładu.
O elementach z tworzyw nie wspominam.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
•
PIRXu
1,146
321
204
INNY
1996
INNY
.
PIRXu
Zbanowani
— 31-07-2016, 13:11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-09-2018, 02:23 przez PIRXu.)
•
A2-eR11
3,223
23
883
1,631
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
Online
— 31-07-2016, 13:14
Najlepsza wtedy bylaby woda destylowana do plukania... Nie przewodzi pradu wiec zwarc nie zrobi.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-07-2016, 18:11 przez A2-eR11.)
•
szalik
9
0
1
2
SC II ph I
2005
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Kolbuszowa
szalik
Zarejestrowani
— 31-07-2016, 17:06
poco myc silnik ? w aucie tak nacpanym elektronika lepiej tego nie robic to raz a dwa co ma na celu taki zabieg ? jezdzicie na zloty? udzial wkonkurencjach komor silnika czy cos ? przetrzec plastiki i tyle ;)
•
Fyox
4,021
4
1020
2,992
SC II ph I
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Ostróda
Fyox
Zarejestrowani
— 31-07-2016, 17:31
Płyn do mycia hamulców w "sperju" a potem. Sprężonym powietrzem to wyczyścić.
•
PIRXu
1,146
321
204
INNY
1996
INNY
.
PIRXu
Zbanowani
— 25-05-2018, 21:50
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-09-2018, 02:23 przez PIRXu.)
•
Highwayman1990
2,213
16
994
621
SC II ph II
2008
1.6 i 16V 115KM, 2007-2009
Kołobrzeg
(25-05-2018, 21:50)PIRXu napisał(a): Po czasie ale odpiszę.
Umyłem na zwykłej myjni bezdotykowej.
Program 1 - proszek czy jak to nazywają pod niskim ciśnieniem.
Program 3 - płukanie zimną wodą.
Wymyło brud jak i tłuszcz (olej stary itp).
Worek na aku i kopmuter?
•
haszczurur
2,415
22
682
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Ja myłem silnik w swoim SC II kilka razy i to na różne sposoby. Benzyną ekstrakcyjną pod ciśnieniem z kompresora, zmywaczem do hamulców a także na myjni samoobsługowej. Najpierw spryskałem silnik specjalnym płynem do mycia silników można użyć płynu do mycia felg a następnie zmywamy wodą. Czym byśmy nie myli to należy omijać akumulator i wszelkie sterowniki a także nie kierujemy ciśnienia w okolice rozrządu. Problem może powstać wówczas gdy mamy jakieś uszkodzenia w osłonie na instalacji elektrycznej no i nie uruchamiamy silnika natychmiast po odłożeniu lancy kompresora dajemy czas aby woda nieco obciekła.
Kiedyś szwagier chciał zabezpieczyć przed wilgocią skrzynkę bezpieczników pod maską w Megane II, że wszystko obficie zlał płynem poprawiającym przewodzenie (jakimś elektro-cośtam) i uruchomił silnik no i na zegarach choinka, moduł BSI do wymiany.
•
PIRXu
1,146
321
204
INNY
1996
INNY
.
PIRXu
Zbanowani
— 27-05-2018, 17:42
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-09-2018, 02:23 przez PIRXu.)
•
tomspeed
266
2
63
11
SC II ph I
2006
2.0 dCi 150KM, 2003-2009
kaszuby
tomspeed
Zarejestrowani
— 27-05-2018, 21:30
ja w kazdym aucie przewaznie myje silnik 2 razy do roku,
plyn AKRA, tym spryskuje, potem myjka cisnieniowa, ale z odpowiednio duzej odleglosci.
jak narazie to tylko raz w omedze iskre zgubilem, z komputerami, czujnikami nic sie nigdy nie dzialo.
dodatkowo:
HYUNDAI SANTA FE 2.2 CRDI `07 4x4 AT
•
|