Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

DP-0 Tryb Awaryjny


ciacho.1995
Zarejestrowani

op Witam, problem zaczął się od razu po zakupie samochodu, Zacząłem od wymiany oleju przez miesiąc był spokój. Postanowiłem zamontować gaz do Scenika stag 300-4 i po założeniu instalacji gazowej znowu zaczął przechodzić w tryb awaryjny. Jadąc rano do pracy wejdzie raz w tryb awaryjny(jeden raz) bez szarpnięcia (przed wymiana oleju zdarzyły się szarpnięcia), zgaszę go i odpalę po czym mogę jeździć bezproblemowo , biegi wchodzą płynnie bez problemu. Czy mam się szykować na wymianę drogich elektrozaworów czy to może być wina elektryczna może ktoś miał podobny problem. Pozdrawiam
Patrys4891 napisał 24-05-2017, 10:06:
Zgodnie z 4 punktem regulaminu zaakceptowanego przy rejestracji, pierwszy post powinien znajdować się w powitaniach.
Proszę napisać następny post w odpowiednim miejscu.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-05-2017, 10:06 przez Patrys4891.)

Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Coz, podlaczenie clipa wylacznie powie jakie to sa bledy i czy chodzi o zawory czy o cos innego. Moze gazownik cos namieszal zle i zaczely sie problemy po zalozeniu gazu... A moze to zbieg okolicznosci tylko taki...
Trzeba zbadac jaki blad powoduje wejscie w tryb awaryjy, innej rady nie ma.

Odpowiedz
ciacho.1995
Zarejestrowani

op próbowałem podłączyć OBD II  przez bluetooth i program w tel myślałem , że pokaże jakiś błąd ale czysto jest. Muszę umówić się na wizytę z gościem który zajmuje się samymi automatami może on mi coś mądrego powie

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-05-2017, 11:08 przez Patrys4891.)

Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

przez obd sie nie dostaniesz do skrzni, tylko clipem sprawdzisz dokladnie co tam jest grane

Odpowiedz
komarek34
Zarejestrowani

1. Diagnoza przez clip
2. Zawory to nie jest aż tak wielki koszt. Jeden to 100zł sztuka. Jeśli nie szarpie na biegach można spróbować podmienić zawór wstecznego z zaworem modulacji.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-05-2017, 14:50 przez komarek34.)

Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Rownie dobrze to moze byc przegrzewanie sie skrzyni biegow jesli gaziarz sie wpial gdzies tam w uklad chlodzenia oleju skrzyni biegow...
Dlatego Clip to podstawa w tym przypadku zeby wiedziec jaka to przyczyna wchodzenia w tryb awaryjny. Byc moze zawory sa ok. A jesli nie, to fakt koszt nie jest duzy jesli chodzi o same zawory. Ale do tego olej, uszczelki i sporo pracy gdzie trzeba zachowac troche ostroznosci.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi A2-eR11 za ten post post:
  • komarek34
matteo_
Zarejestrowani

(24-05-2017, 14:50)komarek34 napisał(a): Jeśli nie szarpie na biegach można spróbować podmienić zawór wstecznego z zaworem modulacji.
ty tak na poważnie?

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi matteo_ za ten post post:
  • Kamilkrk
komarek34
Zarejestrowani

Poczytaj o podmianie elektrozaworow. Są takie same. Wielu zmienia część na nowe a resztę podmienia. Moim zdaniem jeśli już zrzucasz Dykiel , kupujesz nowe uszczelki, to warto wymienić na nowe lockup i modulacji. To 200zł. Zamienić możesz te które rzadziej pracują z tymi często zalaczanymi. Tu masz opis płyty sterujacej i opis elektrozaworow.
http://www.prnd.pl/automatyczna-skrzynia...4,4,3.html
Znajomy mój zmieniał tylko 4 na 8 . Podmieniał resztę. Skrzynka chodzi jak złoto

Odpowiedz
matteo_
Zarejestrowani

nie ma czegoś takiego jak elektrozawór wstecznego,
zamienić to można co najwyżej modulacji z zaworem lockup
reszta jest inna
ale ja tam sie nie znam

Odpowiedz
komarek34
Zarejestrowani

Jest 8 elektrozaworow. Przy 4 działają inne, przy R inne. Podałem link z tabelą. Zresztą pisałem wyzej, że modulacji i lockup zmienialismy na nowe. 
Pierwsze słyszę żeby w DP0 / AL4 były różne do poszczególnych sekcji.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-05-2017, 20:03 przez komarek34.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości