Zgodnie z 4 punktem regulaminu zaakceptowanego przy rejestracji, pierwszy post powinien znajdować się w powitaniach.
Proszę napisać następny post w odpowiednim miejscu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-05-2017, 10:06 przez Patrys4891.)
DP-0 Tryb Awaryjny
op
Witam, problem zaczął się od razu po zakupie samochodu, Zacząłem od wymiany oleju przez miesiąc był spokój. Postanowiłem zamontować gaz do Scenika stag 300-4 i po założeniu instalacji gazowej znowu zaczął przechodzić w tryb awaryjny. Jadąc rano do pracy wejdzie raz w tryb awaryjny(jeden raz) bez szarpnięcia (przed wymiana oleju zdarzyły się szarpnięcia), zgaszę go i odpalę po czym mogę jeździć bezproblemowo , biegi wchodzą płynnie bez problemu. Czy mam się szykować na wymianę drogich elektrozaworów czy to może być wina elektryczna może ktoś miał podobny problem. Pozdrawiam
Patrys4891 napisał 24-05-2017, 10:06:
Zgodnie z 4 punktem regulaminu zaakceptowanego przy rejestracji, pierwszy post powinien znajdować się w powitaniach. Proszę napisać następny post w odpowiednim miejscu. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-05-2017, 10:06 przez Patrys4891.)
Coz, podlaczenie clipa wylacznie powie jakie to sa bledy i czy chodzi o zawory czy o cos innego. Moze gazownik cos namieszal zle i zaczely sie problemy po zalozeniu gazu... A moze to zbieg okolicznosci tylko taki...
Trzeba zbadac jaki blad powoduje wejscie w tryb awaryjy, innej rady nie ma.
op
próbowałem podłączyć OBD II przez bluetooth i program w tel myślałem , że pokaże jakiś błąd ale czysto jest. Muszę umówić się na wizytę z gościem który zajmuje się samymi automatami może on mi coś mądrego powie
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-05-2017, 11:08 przez Patrys4891.)
1. Diagnoza przez clip
2. Zawory to nie jest aż tak wielki koszt. Jeden to 100zł sztuka. Jeśli nie szarpie na biegach można spróbować podmienić zawór wstecznego z zaworem modulacji. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-05-2017, 14:50 przez komarek34.)
Rownie dobrze to moze byc przegrzewanie sie skrzyni biegow jesli gaziarz sie wpial gdzies tam w uklad chlodzenia oleju skrzyni biegow...
Dlatego Clip to podstawa w tym przypadku zeby wiedziec jaka to przyczyna wchodzenia w tryb awaryjny. Byc moze zawory sa ok. A jesli nie, to fakt koszt nie jest duzy jesli chodzi o same zawory. Ale do tego olej, uszczelki i sporo pracy gdzie trzeba zachowac troche ostroznosci.
Poczytaj o podmianie elektrozaworow. Są takie same. Wielu zmienia część na nowe a resztę podmienia. Moim zdaniem jeśli już zrzucasz Dykiel , kupujesz nowe uszczelki, to warto wymienić na nowe lockup i modulacji. To 200zł. Zamienić możesz te które rzadziej pracują z tymi często zalaczanymi. Tu masz opis płyty sterujacej i opis elektrozaworow.
http://www.prnd.pl/automatyczna-skrzynia...4,4,3.html Znajomy mój zmieniał tylko 4 na 8 . Podmieniał resztę. Skrzynka chodzi jak złoto
Jest 8 elektrozaworow. Przy 4 działają inne, przy R inne. Podałem link z tabelą. Zresztą pisałem wyzej, że modulacji i lockup zmienialismy na nowe.
Pierwsze słyszę żeby w DP0 / AL4 były różne do poszczególnych sekcji. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-05-2017, 20:03 przez komarek34.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości