Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Dodatki do paliwa a DPF


Mati
Zarejestrowani

A ja wręcz odwrotnie, Olej dawkowany w takich proporcjach ma tylko poprawić smarownosc dzisiejszej ropy.
Dawkowanie 1:300 czyli ok 200 ml na zbiornik.

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-02-2019, 21:57 przez Mati.)

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

taki olej również będzie spalany, olej do silników z DPF ma odpowiednie parametry bo zawsze silnik spala trochę oleju, a co z produktami spalania oleju do 2T?

Odpowiedz
Przemek7
Zarejestrowani

No też mam dylemat z DPF/FAP. Silnik zużywa 1 litr oleju low saps na 10000 km, tymczasem dolewamy 2-3 litry 2T do ON na 10000 km.

Odpowiedz
Przemek7
Zarejestrowani

No też mam dylemat z DPF/FAP. Silnik zużywa 1 litr oleju low saps na 10000 km, tymczasem dolewamy 2-3 litry 2T do ON na 10000 km.

Odpowiedz
kazik52
Zarejestrowani

"Przemek7" Silnik zużywa 1 litr oleju low saps na 10000 km

Mailem lagunę IIPhII z DPF i od wymiany oleju do wymiany nie dolewałem ani "grama" oleju ,jak także nie stosowałem dolewki oleju do paliwa ,w silnikach wyposażonych w comorlain nie powinno stosować dolewek oleju ,tak kiedyś uświadamiał mnie b.dobry mechanik od silników,ponoć powoduje to większe osadzanie się sadz . .A co za tym idzie szybsze zapchanie DPF-a. (jego zdaniem i to potwierdzam tankowanie zawsze dobrego paliwa )Dodatki do paliwa oczywiście lałem takie jak ,ARCHOIL AR6900 D-MAX w zalecanych dawkach i takie cudo Smar do silników diesla - Kleen-flo 953 i te dodatki stosuje do dziś .Tyle to moje zdanie a każdy robi i tak co chce i nikt mu nie zabroni .

          Diagnostyka CLIP V200  ---- Wzbudzacz czujników ciśnienia kół ZC-02   

       
         

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(21-02-2019, 09:50)kazik52 napisał(a): ponoć powoduje to większe osadzanie się sadz
w przypadku stosowania preparatu takiego jak Mixol to masz zdecydowanie rację.

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Przemek7
Zarejestrowani

(21-02-2019, 09:50)kazik52 napisał(a): ... nie dolewałem ani "grama" oleju
Nie odnoszę się do przypadków idealnych ;)
Przyjąłem 1 litr pobieranego oleju silnikowego na 10000 km jako rozsądne zużycie żeby porównać do ilości dodatku mixolu który przechodzi przez FAP.

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Trzeba wiedzieć, że w dpf osadza się sadza i popiół. Sadza jest głównie efektem spalania paliwa i nie ma większego problemu z jej wypaleniem.
Popiół jest głównie efektem spalania oleju i jest nie do usunięcia.

Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

Dlatego oleje muszą być nisko popiołowe żeby nie zawalać filtra

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości