Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

EGR na sucho dzialał


Fighter88888
Zarejestrowani

op Witam mialem blad check injection i emission po podlaczeniu zakupionego uzywanego egr bledy same zgasly po 10km 
Jezdzilem tak , no ale przyszla kolej na wymiane , wyczyscilem dokladnie plyn, woda, pozniej troszke plynnego smaru wsadzilem
przez 30km bylo ok , po zgaszeniu auta minely 3godziny, zapalilem no i bach service checck emision az do tej pory 
brak pomyslow

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
Elektronika EGR Uszkodzona

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Fighter88888
Zarejestrowani

op
Jak to sprawdzić czy elektronika ?
W starym zauważyłem że mega ciężko chodził 
Mam drugą cewkę ,przełożyć nie problem , 
Czy coś się ustawia po zmianie

Odpowiedz
Fighter88888
Zarejestrowani

op Wszystkie dobrego w nowym roku
Wiec sprawdzilem porzednia cewke od egr no i po podlaczeniu do   przewodu , pojawil sie drufi blad check injection razem z emission 
Po jakims czasie walec w cewce zrobil sie twardy
po podlaczeniu do zaworu w aucie blad pozostal jeden chceck emission ?
Co z tym zrobic

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Online
masz to samo co i u mnie.
zwalona częśc mechaniczna zaworu egr.
czyśzczenie nic nie pomogło tylko wymiana na nowy pozostaje , ew na drugi sprawny używany, i zaślepienie.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
Fighter88888
Zarejestrowani

op
(01-01-2017, 14:03)scrabi83 napisał(a): masz to samo co i u mnie.
zwalona częśc mechaniczna zaworu egr.
czyśzczenie nic nie pomogło tylko wymiana na nowy pozostaje , ew na drugi sprawny używany, i zaślepienie.

Tak lecz na poczatku bez czyszczenia dzialal bez wsadzenia do auta lezal se swobodnie na silniku ten ktory zakupilem,
MAm pytanie gdy cewka jest nie podlaczona do czesci mechanicznej , wywala blad check injection i check emission
wina cewki czy wina nie podlaczenia do czesci mechanicznej

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Online
prawdopodobnie uwalonej cewki.
bo mając błąd check injection to turbo nie bedzie sią załączać bynajmniej u mnie tak było

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Pierwsze slysze żeby zawór smarować przy montażu...

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
Fighter88888
Zarejestrowani

op Tak ogólnie pierwszy zawor czesc mechaniczna chodzi cięzko , drugi ten ktory zakupilem dużo lżej ?
Co moze zepsuc sie w tym zaworze jak tam są dwa grzybki i spręzynka?
Cewki ładnie pracuja ,po osiagnieciu temperatury bardzo silnie wypychaja , oczywiscie poradza bez problemu z tymi grzybkami
Ciężko cos tam uszkodzic lecz blad jest, o co chodzi z tą czescia mechaniczna?

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Online
zacina się i zatrzymuje.
albo jest zamknięta, albo otwarta.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości