Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

EGR w Renault Scenic


maciej1486
Zarejestrowani

(25-09-2015, 14:42)roman123 napisał(a):
(25-09-2015, 14:34)pio555 napisał(a):
(25-09-2015, 14:27)sheryf1979 napisał(a): Co do EGR to chyba wystarczyc odpiac go i powinno byc ok?!?!
nie tak prosto od razu wywali Ci błąd

Ja mam odpięty i nie ma błędu. Wyczyściłem dziada, zamknął się i nie podłączyłem wtyczki. Mam spokój od roku. W nowszych już pokazuje błąd po odłączeniu.
Dokladnie ja jak chcialem swojego wyciagnac to odpialem kostke i bledu nie bylo. Mowie o moim poprzednim z 2001r

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-09-2015, 14:44 przez maciej1486.)

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
sheryf1979
Zarejestrowani

Właśnie o tym mowie,roman a jakies plus tgo zabiegu odczuwasz??/

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(25-09-2015, 14:43)maciej1486 napisał(a):
(25-09-2015, 14:42)roman123 napisał(a):
(25-09-2015, 14:34)pio555 napisał(a):
(25-09-2015, 14:27)sheryf1979 napisał(a): Co do EGR to chyba wystarczyc odpiac go i powinno byc ok?!?!
nie tak prosto od razu wywali Ci błąd

Ja mam odpięty i nie ma błędu. Wyczyściłem dziada, zamknął się i nie podłączyłem wtyczki. Mam spokój od roku. W nowszych już pokazuje błąd po odłączeniu.
Dokladnie ja jak chcialem swojego wyciagnac to odpialem kostke i bledu nie bylo. Mowie o moim poprzednim z 2001r

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
ja jak swojego czyściłem to zapomniałem wtyczki wpiąć.....od razu wywaliło EKG
SC I PH II 2001r

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
roman123
Zarejestrowani

Jak się zapchał EGR to z miejsca było ciężko ruszyć, vmax 60 km/h i kłęby czarnego dymu z rury. Wyczyściłem go i za 2 miesiące znów zaczął tracić moc. A teraz jak pisałem od roku spokój i nic się złego z autem nie dzieje. Wiem że są różne teorie, że niby bez EGR się turbina przegrzewa itp. Ale ja już zrobiłem tak ponad 20 tyś i jest ok.
Piotrek, ja też mam 2001 a nie wywala błędu Biggrin Znam z opowieści że jednym EKG wyskakuje a innym nie. Może początek i koniec roku robi różnice? Nie wiem Thumbup

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-09-2015, 14:50 przez roman123.)

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

W SC I czasami odpięcie nie powoduje błędu. W SC II to już nie przejdzie

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
roman123
Zarejestrowani

(25-09-2015, 16:20)Oktawiusz napisał(a): W SC I czasami odpięcie nie powoduje błędu. W SC II to już nie przejdzie

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Dokładnie, taki numer tylko w SC I może przejść. Kolega, jak widzę z opisu ma rocznik 2001, więc "jedynkę". Warto spróbować. Chciałbym tylko zaznaczyć że samo odpięcie wtyczki EGR może nie pomóc. Wszystko zależy w jakim położeniu zaciął się zawór. Ja kiedy odkręciłem EGR to był na 3/4 otwarty (a powinien być po wyłączeniu zapłonu zamknięty) Dopiero wyczyszczenie go tak żeby się zamknął i odpięcie wtyczki może dać efekt. A wyjęcie w SC I EGR to prosta sprawa.

Odpowiedz
credo1
Zarejestrowani

Mam zaślepiony EGR tą blaszką z allegro. Napewno dłużej się nagrzewa i ciut głośniej klekocze. Mam wrażenie, że od dołu lepiej się zbiera. Montaż na paste do wydechów (bez uszczelek) od prawego nadkola - dolna śruba, a górna za silnikiem pod rurą EGR z kwasówki. Generalnie kiepskie dojście.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości