Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Espace 3.5 V6 i inne ciekawe konfiguracje renówek


Maslan
Zarejestrowani

op Czy ktoś z Was miał doświadczenia z Espace z silnikiem 3.5 V6? Spodobała mi się ta konfiguracja - wygodna kanapa w trasy i jednocześnie sleeper z silnikiem z Nissana 350Z Biggrin Ciekaw jestem jak to chodzi z lpg i jakie są koszty utrzymania w porównaniu do standardowych 1.6 czy 2.0.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-05-2018, 00:06 przez Maslan.)

Był: Renault Megane Coupe 1996 1.6e (K7M)
Jest: Renault Scenic II ph 1 2006 1.6 16V (K4M)
Renault Clio 2002 1.2 16V (D4F)
[Obrazek: 132519.png]

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Miałem okazję jeździć jeden dzień.Co prawda GE ale zawsze.
Wrażenia co tu gadać było mega *****.....
Do momentu tankowania.
Auto w/g kompa spaliło ok 23l w mieście

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
mojzesz92
Moderatorzy

U mnie w mieście jest taki jeden. Jeździ już dobre 4 lata to chyba jest ok

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
pabloj_21
Zarejestrowani

(11-05-2018, 05:53)mojzesz92 napisał(a): U mnie w mieście jest taki jeden. Jeździ już dobre 4 lata to chyba jest ok

może nie może sprzedać to jeździ... Biggrin

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Niestety silniki 3.5 v6 uchodzą za awaryjne.
Nie są oszczędne.
Mój szef miał Murano z tym silnikiem.
Fajnie jedzie ale kosztowna zabawka.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-05-2018, 13:53 przez polaq.)

Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

3,5 awaryjne? To ja nie wiem jak nazwać 3,0dci...
Dobre konstrukcje i ładnie znoszą gaz.
Jeździłem Velsatisem z takim silnikiem i bardzo przyjemnie.

Thumbup
Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

W necie pełno opinii że siadają uszczelki pod głowicami, wycieki nie do opanowania i w ogóle szrot paliwożerny. Czyli typowe opinie posiadaczy 1.0 lpg o silnikach V6 w słusznych pojemnosciach.

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

Uszczelki potrafią siadać, ale to z przegrzania. No niestety to są porządne piecyki.
Ja twierdzę że jak się dba o wymianę płynu chłodniczego i oleju to trzeba mieć pecha żeby to walnęło.

Thumbup
Odpowiedz
Maslan
Zarejestrowani

op Do zwiększonego spalania w renówkach jestem przyzwyczajony (1.6 bierze 12l PB po mieście na 100km). W te 23l/100km jestem w stanie uwierzyć biorąc pod uwagę aerodynamikę lodówki i ogólną zgrabność tankowca. Dzisiaj jechałem obok 350Z - dźwięk silnika obłędny, tutaj bezpośrednie porównanie:

https://www.youtube.com/watch?v=ImYtyj9uBDQ

1-1,5 sekundy różnicy przy tej różnicy w masie, aerodynamice to w zasadzie nic. Opinie trochę studzą mój zapał, bo do Renault wróciłem ze względu na niezajebywalne silniki które nawet na 2 cylindrach dojadą bez trybów awaryjnych albo dławienia, dlatego przymykam oko na osiągi. Ale pomysł wstawienia 3,5 V6 do auta które totalnie nie zostało do tego stworzone (gabaryt, kształt, waga, zawieszenie) szanuję (chociaż nie wiem co brali Biggrin )

Był: Renault Megane Coupe 1996 1.6e (K7M)
Jest: Renault Scenic II ph 1 2006 1.6 16V (K4M)
Renault Clio 2002 1.2 16V (D4F)
[Obrazek: 132519.png]

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości