Espace 3.5 V6 i inne ciekawe konfiguracje renówek


Maslan
Zarejestrowani

Czy ktoś z Was miał doświadczenia z Espace z silnikiem 3.5 V6? Spodobała mi się ta konfiguracja - wygodna kanapa w trasy i jednocześnie sleeper z silnikiem z Nissana 350Z Biggrin Ciekaw jestem jak to chodzi z lpg i jakie są koszty utrzymania w porównaniu do standardowych 1.6 czy 2.0.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-05-2018, 00:06 przez Maslan.)

Był: Renault Megane Coupe 1996 1.6e (K7M)
Jest: Renault Scenic II ph 1 2006 1.6 16V (K4M)
[Obrazek: 132519.png]

Odpowiedz
pio555
Moderatorzy

Miałem okazję jeździć jeden dzień.Co prawda GE ale zawsze.
Wrażenia co tu gadać było mega *****.....
Do momentu tankowania.
Auto w/g kompa spaliło ok 23l w mieście

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

"...Gdybym miał urodzić się na nowo 
Gdyby drugą szansę los mi dał 
Poszedłbym tą samą ślepą drogą 
Będę taki sam, zawsze taki sam..."

Odpowiedz
mojzesz92
Moderatorzy

U mnie w mieście jest taki jeden. Jeździ już dobre 4 lata to chyba jest ok

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Seat Ibiza 6L 1.9TDI PD 142KM 309Nm był: Fiat Cinquecento 700 31KM 52Nm
Seat Altea XL 2.0TDI CR 140KM 320Nm był: Renault Scenic I phII 1.9dci 127KM 269Nm
[Obrazek: icon1.png]
Odpowiedz
pabloj_21
Zarejestrowani

(11-05-2018, 05:53)mojzesz92 napisał(a): U mnie w mieście jest taki jeden. Jeździ już dobre 4 lata to chyba jest ok

może nie może sprzedać to jeździ... Biggrin

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Niestety silniki 3.5 v6 uchodzą za awaryjne.
Nie są oszczędne.
Mój szef miał Murano z tym silnikiem.
Fajnie jedzie ale kosztowna zabawka.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-05-2018, 13:53 przez polaq.)

Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

3,5 awaryjne? To ja nie wiem jak nazwać 3,0dci...
Dobre konstrukcje i ładnie znoszą gaz.
Jeździłem Velsatisem z takim silnikiem i bardzo przyjemnie.

Thumbup
Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

W necie pełno opinii że siadają uszczelki pod głowicami, wycieki nie do opanowania i w ogóle szrot paliwożerny. Czyli typowe opinie posiadaczy 1.0 lpg o silnikach V6 w słusznych pojemnosciach.

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

Uszczelki potrafią siadać, ale to z przegrzania. No niestety to są porządne piecyki.
Ja twierdzę że jak się dba o wymianę płynu chłodniczego i oleju to trzeba mieć pecha żeby to walnęło.

Thumbup
Odpowiedz
Maslan
Zarejestrowani

Do zwiększonego spalania w renówkach jestem przyzwyczajony (1.6 bierze 12l PB po mieście na 100km). W te 23l/100km jestem w stanie uwierzyć biorąc pod uwagę aerodynamikę lodówki i ogólną zgrabność tankowca. Dzisiaj jechałem obok 350Z - dźwięk silnika obłędny, tutaj bezpośrednie porównanie:

https://www.youtube.com/watch?v=ImYtyj9uBDQ

1-1,5 sekundy różnicy przy tej różnicy w masie, aerodynamice to w zasadzie nic. Opinie trochę studzą mój zapał, bo do Renault wróciłem ze względu na niezajebywalne silniki które nawet na 2 cylindrach dojadą bez trybów awaryjnych albo dławienia, dlatego przymykam oko na osiągi. Ale pomysł wstawienia 3,5 V6 do auta które totalnie nie zostało do tego stworzone (gabaryt, kształt, waga, zawieszenie) szanuję (chociaż nie wiem co brali Biggrin )

Był: Renault Megane Coupe 1996 1.6e (K7M)
Jest: Renault Scenic II ph 1 2006 1.6 16V (K4M)
[Obrazek: 132519.png]

Odpowiedz




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości