Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Gasnie 1.5 dci


Paweł Duch
Zarejestrowani

op Czesc . Samochod stracil moc na miescie i teraz gasnie po odpaleniu cos syczalo pod samochodem. Zlokalizowalem jeden caly popekany wezyk ktory idzie do lambdy albo jakiegos czujnika za dpfem. I drugi pod silnikem ktory nie ma zadnego zakonczenia. Pytanie gdzie on ma isc i czy czegos tam brakuje?
Potrzebna szybka pomoc gdyz siedze w kanale ;)

Załączone pliki

Miniatury
       

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-09-2018, 10:38 przez Paweł Duch.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Pękniety przewód - chyba oczywiste (wymienić).
Co do drugiego: czy przypadkiem nie jest to cienki, karbowany wężyk z tworzywa wiszący sobie luźno za nadkolem? Jeśli tak - pomiń temat milczeniem (odpowietrzenie akumulatora).

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Online
To co wisi pod silnikiem to przewód odprowadzający ewentualne wycieki paliwa, oleju z okolic głowicy.

Odpowiedz
Paweł Duch
Zarejestrowani

op Ok wezyk wymieniony auto nadal gasnie. Syczenie dochodzi z laczenia na dpf jak na foto pytanie co to moze byc? Dpf umarl? Czy moze od zapchanego dpfa gasnac?

Odkrecilem polaczenie dpf z kolektorem samochod nie gasnie. Tak wiec zapchany dpf


Ktos podpowie gdzie w lodzi tanio 8 dobrze zregeneruje?

Załączone pliki

Miniatury
   

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-09-2018, 16:48 przez Paweł Duch.)

Odpowiedz
Paweł Duch
Zarejestrowani

op Ktos moglby mi powiedziec czy tak nagle FAP moze sie tak zapchac ze samochod gasnie? Dodam tylko ze w clipie pokazywalo mi problem z przeplywomierzem.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(01-10-2018, 17:55)Paweł Duch napisał(a): Ktos moglby mi powiedziec czy tak nagle FAP moze sie tak zapchac ze samochod gasnie?

1. Złe dawkowanie paliwa / lejący wtryskiwacz
2. Duze ilości oleju silnikowego przedostające się do komór spalania
3. Olej silnikowy przedostający się do układu wydechowego / uszkodzone uszczelniacze trzonków zaworów wydechowych /
i kilka jeszcze przyczyn, w tym nie zadziałanie układu inicjującego wypalanie filtra.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości