Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

INNY Likwidacja stacyjki i kluczyka ( zapłon z przełącznika )


PunkRock86
Moderatorzy

op Chodzi mi po głowie taki nikczemny plan. Mam jeden kluczyk do Spejsona. Zamek w drzwiach jest zaślepiony - nie działał i musiałem go awaryjnie usunąć wiertarką i młotkiem. Oryginalny pilot w kluczyku także zdechł. Dołożyłem sterowanie centralnym zamkiem z dwoma pilotami. Jest OK.

Teraz tylko obawiam się że gdybym zgubił kluczyk to auto mam uziemione na amen.

I tu moja myśl - wyjąć blokadę kierownicy, dżinks od immo wkleić na stałe w okolicy stacyjki a zapłon i rozruch zrobić z przycisków.

Jak myślicie - dużo będzie z tym kombinacji ? Może ktoś ma gotowy przepis jak to zrobić ?
Czy coś takiego podejdzie mi plug& play ?

[Obrazek: 58d499d14e27ad98c5619b7d1a3e]

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
Maciek R4
Zarejestrowani

Szczerze - po co kombinować, skoro stacyjka do Espace III to koszt góra 45pln i masz tam 2 kluczyki, a żeby się nie martwić o imo - możesz kość przykleić do pętli na stacyjce i po problemie.

Wymiana stacyjki to może 30 minut. Do wyjęcia blokady kierownicy stacyjkę musisz wymontować i tak.

W Espace może Tobie dojść problem, bo w nim praktycznie wszystko jest sterowane masą.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-04-2019, 11:49 przez Maciek R4.)

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

op To w takiej opcji najłatwiej było by dorobić sam grot do kluczyka niż wymieniać stacyjkę. A tak fajnie by było wskoczyć do auta, pstryknąć w przycisk i jechać.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości