Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Jak zaktualizować Rlink1 ?


Eskil132
Zarejestrowani

op Witam.
W jaki sposób mogę zaktualizować Rlink 1 ?
Posiadam wersję 11.317.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-05-2025, 21:30 przez Eskil132.)

Odpowiedz
milejow
Zarejestrowani

Jak soft to wrzucasz na pendrajwa nowy soft, pena do slotu i aktualizacja sama się uruchomi. Jak mapy to tworzysz konto na ,,my renault,, i kupujesz aktualizację map jakie cię interesują

Odpowiedz
Ghostman
Zarejestrowani

Mapy na allegro kupuj. Są dużo tańsze.

Odpowiedz
Eskil132
Zarejestrowani

op W pierwszej kolejności chcę zaktualizować oprogramowanie Rlink.
Próbuję to zrobić w taki sposób:

1. Podłączam pustego pendrive (16GB/FAT32) do złącza USB w samochodzie (samochód odpalony, system multimedialny uruchomiony), czekam tak jakieś 2 minuty.
2. Na komputerze z Windows 10 instaluję oprogramowanie Alliance CONNECT Toolbox (tylko to jest dostępne w My Renault)
3a. Uruchamiam oprogramowanie, podłączam pendrive do USB w komputerze, jest błąd:
- "Przepraszamy, w pamięci USB nie ma danych pojazdu"
3b. Próbuję to samo zrobić wpisując numer VIN, ale jest błąd:
- "Przepraszamy, nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoją prośbę z powodu problemu technicznego"

Odpowiedz
noise
Zarejestrowani

Poszukaj w sieci pliku aktualizacji. Gdzieś mi przemknęła informacja że sklep zamknęli.
Ja tak zrobiłem i działa.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-08-2025, 20:07 przez noise.)

Odpowiedz
WIDELEC81PL
Zarejestrowani

(20-06-2025, 07:57)Eskil132 napisał(a): W pierwszej kolejności chcę zaktualizować oprogramowanie Rlink.
Próbuję to zrobić w taki sposób:

1. Podłączam pustego pendrive (16GB/FAT32) do złącza USB w samochodzie (samochód odpalony, system multimedialny uruchomiony), czekam tak jakieś 2 minuty.
2. Na komputerze z Windows 10 instaluję oprogramowanie Alliance CONNECT Toolbox (tylko to jest dostępne w My Renault)
3a. Uruchamiam oprogramowanie, podłączam pendrive do USB w komputerze, jest błąd:
   - "Przepraszamy, w pamięci USB nie ma danych pojazdu"
3b. Próbuję to samo zrobić wpisując numer VIN, ale jest błąd:
   - "Przepraszamy, nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoją prośbę z powodu problemu technicznego"

Spróbuj zainstalować RLinkToolbox i jeżeli masz kartę pamięci fabryczną 
z TOMTOM to podłącz do kompa i uruchom program. Powinien wgrać aktualizację na kart (taką informację Ci pokaże). Podpinasz i uaktualniasz.Może późnij za każdym razem gdy uruchamiasz auto że ma aktualizację... Wtedy pobierasz i uruchamiasz na kompie RLinkExplorer i w dwóch katalogach będzie plik do uaktualnienia. Usuwasz wkładasz kartę ponownie do auta i uruchamiasz. Pojawi się komunikat o aktualizacji... potwierdzasz żeby zrobił. Wyświetli błąd o braku pliku i już komunikat nie będzie się pojawiał. Tak było u mnie.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości