Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Jakie macie opinie o tym aucie ? VW Passat B6 kombi 1.9 TDI


PunkRock86
Moderatorzy

op Ostatnio chodzi mi po głowie ... Znalazłem kilka egzemplarzy ale może ktoś miał i powie na co zwrócić uwagę i czy to w ogóle auto warte tej że ...

[Obrazek: images.jpg]

Nie chodzi konkretnie o ten samochód ze zdjęcia tylko ogólnie o ten model marki z silnikiem 1.9 TDI

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
user64
Zarejestrowani

Jak dla mnie jest trochę ciasny jeżeli chodzi o miejsce dla kierowcy, ale ja jestem dość specyficznym człowiekiem, bo jestem gruby i niski. W Mercedesie A170 W168 miejsca miałem pod kokardkę, a w takim B6 kombinowałem aby wygodnie wsiadać z racji brzucha. Ale jak mówię, to moje specyficzne spojrzenie. Jeżeli jesteś chudszy i wyższy to pewnie nie zwrócisz uwagi na to.
TDI w tym roczniku złe nie sa, ogólnie te silniki złe nie są, gorzej z osprzętem. DPF choćby, kupowanie bez DPF to zły pomysł, a z DPF trochę mniej zły, ale tylko trochę niestety.
Stosunkowo drogie zawieszenie, reszta części w zasadzie też. Dużo zależy od twojego podejścia do tematu. Jeżeli się będziesz upierał nad oryginalnymi to dość drogo.
Dużo zależy też od poprzedniego właściciela, ale to jak w każdym aucie.

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Korozja, 1.9tdi też potrafiły obrócić panewkę. Choć jakiś tam model polecali. Ostatnie dobre 1.9tdi to 90KM. Osobiście szukałbym z silnikiem po 2007r na układzie CR.

Miałem takiego w wersji sport line. 2.0 170km

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Chayan
Zarejestrowani

Jak koniecznie chcesz 1.9, to szukaj z oznaczeniem BKC lub BJB. Jak 2.0, to jak Maciej napisał, już z CR, żeby uniknąć pękającej głowicy. Ogólnie to standardowa procedura zakupu samochodu i sprawdzenie podstawowych rzeczy. Wad ja nie stwierdziłem, po przejechaniu ponad 100.000km. W B6 będzie tylko 105KM w 1.9, więc trzymaj się zalecanego kodu silnika. Ja miałem BXE, niby z wadliwymi panewkami, ale pokonał swoje i bezawaryjnie. Trochę żałuje sprzedaży, bo tak niskie spalanie, to miałem ostatnio w swoim Scenicu. Czy części drogie, jak wyżej wspomniano? Nie powiedziałbym. Kupując do C5 czy Tucsona, są sporo droższe. Rynek wtórny, też zapchany i łatwy dostęp do części.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Chayan za ten post post:
  • PunkRock86
wędkarz
Zarejestrowani

Korozja, problem z zaciskami elektrycznymi hamulca ręcznego

Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km  Naughty
Odpowiedz
mojzesz92
Moderatorzy

W b6 2.0 wywala caly blok, a 1.9 trzeba trzymac się interwału 10kkm i panewki robić co 80-90kkm razem z rozrządem, wtedy będzie żył Biggrin

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Jurek
Zarejestrowani

Wolałbym zdecydowanie C5 z 2,0 HDI .Przejedź się zadbaną C5 , a potem VW.

Odpowiedz
user64
Zarejestrowani

I to racja, C5 jest o klasę lepszy niż pasek.

Odpowiedz
danio
Zarejestrowani

(08-11-2023, 14:47)wędkarz napisał(a): Korozja, problem z zaciskami elektrycznymi hamulca ręcznego

korozja to mało powiedziane
to jest najgorszy pasat jaki był

było kiedyś powiedzenie zę królowa lawet to Laguna 2 a król lawet to pasat B6
aczkolwiek do laguny to nie bardzo (miałem 5 sztuk )

zaciski tył to pikus Biggrin
ogarnąć resztę to dopiero

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Ja miałem 2007r salon polska, a korozja tańczyła jak szalona przy listwach, klamkach i pod listwami autko w pierwszym lakierze

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości