PunkRock86
25,471
64
17984
17,587
INNY
2005
INNY
Pajęczno
op
Ostatnio chodzi mi po głowie ... Znalazłem kilka egzemplarzy ale może ktoś miał i powie na co zwrócić uwagę i czy to w ogóle auto warte tej że ...
Nie chodzi konkretnie o ten samochód ze zdjęcia tylko ogólnie o ten model marki z silnikiem 1.9 TDI
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
user64
602
4
213
567
SC I ph II
2002
1,6 i 107KM, 1999-2003
Łódź
user64
Zarejestrowani
— 08-11-2023, 04:30
Jak dla mnie jest trochę ciasny jeżeli chodzi o miejsce dla kierowcy, ale ja jestem dość specyficznym człowiekiem, bo jestem gruby i niski. W Mercedesie A170 W168 miejsca miałem pod kokardkę, a w takim B6 kombinowałem aby wygodnie wsiadać z racji brzucha. Ale jak mówię, to moje specyficzne spojrzenie. Jeżeli jesteś chudszy i wyższy to pewnie nie zwrócisz uwagi na to.
TDI w tym roczniku złe nie sa, ogólnie te silniki złe nie są, gorzej z osprzętem. DPF choćby, kupowanie bez DPF to zły pomysł, a z DPF trochę mniej zły, ale tylko trochę niestety.
Stosunkowo drogie zawieszenie, reszta części w zasadzie też. Dużo zależy od twojego podejścia do tematu. Jeżeli się będziesz upierał nad oryginalnymi to dość drogo.
Dużo zależy też od poprzedniego właściciela, ale to jak w każdym aucie.
•
maciej1486
20,976
23
2365
244
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Korozja, 1.9tdi też potrafiły obrócić panewkę. Choć jakiś tam model polecali. Ostatnie dobre 1.9tdi to 90KM. Osobiście szukałbym z silnikiem po 2007r na układzie CR.
Miałem takiego w wersji sport line. 2.0 170km
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
Chayan
4,778
6
672
2,706
SC II ph I
2003
1.5 dCi 80KM, 2003-2009
Bieździadka
Chayan
Zarejestrowani
— 08-11-2023, 12:14
Jak koniecznie chcesz 1.9, to szukaj z oznaczeniem BKC lub BJB. Jak 2.0, to jak Maciej napisał, już z CR, żeby uniknąć pękającej głowicy. Ogólnie to standardowa procedura zakupu samochodu i sprawdzenie podstawowych rzeczy. Wad ja nie stwierdziłem, po przejechaniu ponad 100.000km. W B6 będzie tylko 105KM w 1.9, więc trzymaj się zalecanego kodu silnika. Ja miałem BXE, niby z wadliwymi panewkami, ale pokonał swoje i bezawaryjnie. Trochę żałuje sprzedaży, bo tak niskie spalanie, to miałem ostatnio w swoim Scenicu. Czy części drogie, jak wyżej wspomniano? Nie powiedziałbym. Kupując do C5 czy Tucsona, są sporo droższe. Rynek wtórny, też zapchany i łatwy dostęp do części.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Chayan za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Chayan for this post
• PunkRock86
wędkarz
1,161
5
531
617
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Rokitnica
wędkarz
Zarejestrowani
— 08-11-2023, 14:47
Korozja, problem z zaciskami elektrycznymi hamulca ręcznego
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km
•
mojzesz92
8,706
29
2698
492
INNY
2011
INNY
Warka
W b6 2.0 wywala caly blok, a 1.9 trzeba trzymac się interwału 10kkm i panewki robić co 80-90kkm razem z rozrządem, wtedy będzie żył
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
•
Jurek
795
6
325
131
SC III ph II
2015
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Maków
Jurek
Zarejestrowani
— 08-11-2023, 19:41
Wolałbym zdecydowanie C5 z 2,0 HDI .Przejedź się zadbaną C5 , a potem VW.
•
user64
602
4
213
567
SC I ph II
2002
1,6 i 107KM, 1999-2003
Łódź
user64
Zarejestrowani
— 08-11-2023, 20:21
I to racja, C5 jest o klasę lepszy niż pasek.
•
danio
267
0
45
4
SC II ph II
2009
INNY
Mikołów
danio
Zarejestrowani
— 08-11-2023, 23:08
(08-11-2023, 14:47)wędkarz napisał(a): Korozja, problem z zaciskami elektrycznymi hamulca ręcznego
korozja to mało powiedziane
to jest najgorszy pasat jaki był
było kiedyś powiedzenie zę królowa lawet to Laguna 2 a król lawet to pasat B6
aczkolwiek do laguny to nie bardzo (miałem 5 sztuk )
zaciski tył to pikus
ogarnąć resztę to dopiero
•
maciej1486
20,976
23
2365
244
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Ja miałem 2007r salon polska, a korozja tańczyła jak szalona przy listwach, klamkach i pod listwami autko w pierwszym lakierze
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
|