Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

[K]Kupie silnik 1.9dci


pio555
Junior Administratorzy

(11-05-2017, 16:06)Dariusz napisał(a): regenerować turbine
regenerowac

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
haszczurur
Zarejestrowani

Regenerować, z tym, że i tu zaczyna się temat rzeka. Po pierwsze należy ocenić w jakim stanie jest twoja turbina to znaczy czy tylko puszcza olej czy wirnik ma aż taki luz, że jego łopatki trą o obudowę, w jakim stanie jest zmienna geometria. Czy łopatki kierownicy nie mają nadmiernego luzu itp. Jeżeli twoja turbina jest w niewielkim stopniu uszkodzona to niech wymienią uszkodzone części a resztę zostawią w spokoju. Bo może się okazać, że oddasz swoją nie tak złą turbinę a dostaniesz zregenerowanego szrota po urwanym wirniku. No i kwestia na czym robią z tego co się orientuję najlepszy jest Melett.

Dariusz
Zarejestrowani

op Masz może jakiś dokładniejszy namiar na ten Mellet?????

haszczurur
Zarejestrowani

Nie mam jakiegoś konkretnego namiaru. Wpisz w internet Melett i trzeba dzwonić po warsztatach, które mają podpisaną umowę gdyż od przedstawiciela nie kupisz. Są różne możliwości, możesz kupić tylko uszkodzone części a możesz kupić cały wkład. Koszt wyważonego wkładu to coś w granicach 800 zł. do tego dochodzi ustawienie geometrii około 100-150 zł. i pod warunkiem, że obudowa, kierownica i zawór ciśnieniowy (gruszka) są sprawne masz turbinę. Są różne zdania niektórzy twierdzą, że najlepiej wkład tzw. koras bądź chra najlepiej poskładać samemu z części Melett ale do tego dochodzi koszt wyważenia i doważenia no i wiadomo kupno na części wyjdzie drożej. To jest temat rzeka, wbrew pozorom firm które umieją zrobić turbinę jest niewiele. Większość tylko zajmuje się pośrednictwem, zbiera złom z Polski i wysyła do kogoś kto na masową skalę regeneruje. To tak jak z maglownicami, kołami dwumasowymi i całą resztą złomu.

Dariusz
Zarejestrowani

op Auto juz w domu. Diagnoza wstepna to zerwane kliny na 2 kołach rozrządu, zawory spotkały się z tłokami i pokrzywione, tłoki dostały az zacisnęły pierscienie. Ogólnie nie wesoło,  silnik do remontu albo szrot....Postanowiłem naprawiać. Pokupowane części teraz składanie zostanie...Zobaczymy co z tego wyjdzie...





Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości