Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Klimatyzacja


PawkoTbg
Zarejestrowani

op Witam forumowiczów.
Chciałbym zapytać co może być przyczyną tego że pomimo tego że rurka od sprężarki do parownika jest zimna i oszroniona (jak na zdjęciu) i ustawionych 16 stopni na climatronicu czyli minimum brak jakichkolwiek oznak chłodzenia wnętrza.
Wczorajsza jazda z podkarpacia na mazury w 30 stopniowym upale, koszmar... Dodam jeszcze że nabijalem klime w maju i był przeprowadzony test szczelności, stała na azocie jakieś 3 godz i było ok. po wyjeździe z warsztatu wszystko było ładnie pięknie, chodziło aż miło, teraz lipa... a zrobiłem od tamtego czasu może z 1500km.
Będę wdzięczny za podpowiedź gdzie szukać. [Obrazek: 3ca38afe598d795079e8fdb38b3fdf62.jpg][Obrazek: 55450a141881418a194103379837238b.jpg]

Odpowiedz
skrodzka
Zarejestrowani

Czujnik ciśnienia klimy albo co bardziej prawdopodobne zawór rozprężny inaczej dławik zamarza. Ja właśnie kupiłem osuszacz i rurkę z zaworem rozprężnym i w poniedziałek daję do warsztatu na wymianę i serwis klimy.

Wysłane z mojego G8341 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
PawkoTbg
Zarejestrowani

op
(29-07-2018, 12:35)skrodzka napisał(a): Czujnik ciśnienia klimy albo co bardziej prawdopodobne zawór rozprężny inaczej dławik zamarza. Ja właśnie kupiłem osuszacz i rurkę z zaworem rozprężnym i w poniedziałek daję do warsztatu na wymianę i serwis klimy.

Wysłane z mojego G8341 przy użyciu Tapatalka
Dzięki za info, a wiesz może czy uszkodzony dlawik wykaże jakieś błędy, mam możliwość podłączenia do DDT2000

Odpowiedz
skrodzka
Zarejestrowani

Nie pokaże błędów. Sam DDT mam i nic nie pokazuje. Na innych kompach też.

Wysłane z mojego G8341 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi skrodzka za ten post post:
  • PawkoTbg, Roming
A2-eR11
Zarejestrowani

Sam dlawik/zawor to czesc czysto mechaniczna, nie ma jak pokazywac zadnych bledow czy czegokolwiek. Nie w nim zadnego czujnika. Efektem jest tylko zamarzniecie ukladu i nagle spadek wydajnosci. Trzeba go wymienic i tyle. I tak jak kolega @ skrodzka wyzej wspomnial, trzeba wymienic to wraz z osuszaczem.

Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi A2-eR11 za ten post post:
  • PawkoTbg, Roming
PawkoTbg
Zarejestrowani

op Dzisiejsza wizyta w warsztacie w Biskupcu zweryfikowała usterkę, okazało się że jest nieszczelności w układzie, było tylko 20 gram czynnika z wymaganych 650. W środę napelniam z kontrastem i kierunek podkarpacie, później będziemy szukać gdzie jest nieszczelności.
Pozdrawiam wszystkich z Warmii

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(30-07-2018, 13:47)PawkoTbg napisał(a): było tylko 20 gram czynnika z wymaganych 650
moim zdaniem byłeś u jakiegoś "Janusza" przy takich gramach sprężarka by nie wystartowała i nie były by rurki zmrożone

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:
  • A2-eR11
skrodzka
Zarejestrowani

Poza tym czynnika do SC II wchodzi 550g. Lepiej tego dopilnować.

Wysłane z mojego G8341 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Asia
Kobiety

Paweł ma lagune nie SII

Tapatalk

Odpowiedz
Roming
Zarejestrowani

(30-07-2018, 21:17)Mati napisał(a):
(30-07-2018, 13:47)PawkoTbg napisał(a): było tylko 20 gram czynnika z wymaganych 650
moim zdaniem byłeś u jakiegoś "Janusza" przy takich gramach sprężarka by nie wystartowała i nie były by rurki zmrożone

Byłem, widziałem - 28 g maszyna odessała.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości