Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Kotrolki STOP i SMAROWANIA


tomaszwielki
Zarejestrowani

op Witam.Po dłuższym nieodpalaniu mojego Scenica mam taki problem.Odpalił normalnie(Zgasły lampi pomarańczowe potem czerwone silnik chodzi równo)Po chwili zaczęły się żarzyć kontrolki STOP i SMAROWANIA.Olej jest. Potem kontrolki przygaszają się i delikatnie żarzą.

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Skoro olej jest, to problem jest elektryczny. Pewnie gdzieś nie ma styku. Sprawdź wtyczkę na czujniku ciśnienia i poziomu oleju. Przeczyść i sprawdź, czy pomogło.

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(30-01-2017, 13:02)tomaszwielki napisał(a): kontrolki STOP i SMAROWANIA
(30-01-2017, 13:35)filozof napisał(a): Skoro olej jest, to problem jest elektryczny.
może pompa nie domaga..

(30-01-2017, 13:02)tomaszwielki napisał(a): Po chwili zaczęły się żarzyć kontrolki
czy nie żarzą Ci się jakieś kontrolki po wciśnięciu hamulca i kierunkowskazu?

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
tomaszwielki
Zarejestrowani

op Przez cały czas STOP i SMAROWANIE.Teraz po odpaleniu nic się nie zaświeciło dopiero po jakimś czasie ponownie zapaliły się te kontrolki STOP i SMAROWANIE.Gdy dodaję gazu to świecą się mocniej

Odpowiedz
Lepus
Zarejestrowani

Koniecznie trzeba najpierw sprawdzić ciśnienie manometrem, jak OK to szukać po elektryce.

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
tomaszwielki
Zarejestrowani

op Napomknę że zauważyłem obłok czarnego dymu.

Jakieś sugestie???

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-01-2017, 15:32 przez tomaszwielki.)

Odpowiedz
tomaszwielki
Zarejestrowani

op Jakieś sugestie???

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Wyluzuj, ktoś Ci odpowie.

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Konieczny pomiar manonetrem mechanicznym - wystarcza zwykły manometr + dobrany przewód hamulcowy ( ja mam chyba przedni przewód od Stara ).
O ile pamiętam - od strony silnika - zewnętrzny gwint M10x1 , od strony manometru wewnętrzne gniazdo M12 x 1,25 (taki gwint miał manometr)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości