Jak co roku przyszedł czas na opłatę serwera - prosimy Was o pomoc
https://www.scenic-forum.pl/Watek-Zrzutka-na-serwer
Mamy nowy dział LICYTACJA NA SERWER
https://www.scenic-forum.pl/Forum-Licytacja-na-serwer

Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

VII Ogólnopolski Zlot Miłośników Renault Scenic - 11-13 września 2020 roku - Januszkowice k/Kędzierzyna Koźle
Więcej informacji wkrótce.

Krzywa kierownica po uderzeniu


paker228
Zarejestrowani

op Jak zapewne  niektórzy z Was wiedzą moja żona miała przygodę laguną na mokej drodze ją poniosło i trochę (bardzo) felgi pokrzywiła bo wykoczyła na wysoki krawężnik.

Falgi założone nowe z oponami. 
Od momentu uderzenia kierownica jest przesunięta z 12stej na ok14stą. 
Na nowych felgach nie czuć bicia na kierownicy, auto jedzie prosto, nie ściąga. Na oględzinach zawieszenia wyszło że pod spodem nie ma się wizualnie za bardzo do czego przyczepić. Nić nie pogięte, nic nie połamane, końcówki  wachacz całe. Wiem że oko ludzkie jest zawodne..
Ale z czego może wynikać to że kierownica jest przestawiona? Przy skręcaniu żadnych oporów na kierownicy, żadnego blokowania, zgrzytów. 
Nie chce końcówek czy wachaczy wymieniac tylko dlatego że to może to jest przyczyną. Na zbieżności jeszcze nie bylem -wybieram się, ale co jeśli mi facet ustawi i będzie git, ala ja chce znać przyczyne takiego stanu rzeczy -wiecie o co mi chodzi?

Załączone pliki

Miniatury
   

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(20-06-2018, 21:08)paker228 napisał(a): Na zbieżności jeszcze nie bylem -wybieram się, ale co jeśli mi facet ustawi i będzie git, ala ja chce znać przyczyne takiego stanu rzeczy -wiecie o co mi chodzi?
zbieżność wszytkio wyjaśni ale stawiam na skrzywiony drążek

"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci sk....e umierali za swoją."
Generał George Patton
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • #asiarek
paker228
Zarejestrowani

op
(20-06-2018, 21:09)pio555 napisał(a):
(20-06-2018, 21:08)paker228 napisał(a): Na zbieżności jeszcze nie bylem -wybieram się, ale co jeśli mi facet ustawi i będzie git, ala ja chce znać przyczyne takiego stanu rzeczy -wiecie o co mi chodzi?
zbieżność wszytkio wyjaśni ale stawiam na skrzywiony drążek

Logika tak podpowiada, ale czy możliwe ze jest tak skrzywiony że okiem tego nie widać?


Zapomnialem napisać. Jak się jedzie to słychać jeszcze takie miarowe "cykanie" jakby kamyczek w opinie siedział, jak przyspieszać to szybciej, jak zwalnia to wolniej cyka. Obstawiałem raczej metalową osłonę tarczy że się zgiela..chociaż zobaczylibysmy to jak auto było podniesione...

W środku nawet przy otwartej szybie nie jest to bardzo glosne. Żona mówiła że na zewnątrz słychać na tyle wyraznie zanim jeszcze sie w ogóle auto zobaczy na drodze. Cyk cyk cyk...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-06-2018, 21:21 przez paker228.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(20-06-2018, 21:15)paker228 napisał(a): ale czy możliwe ze jest tak skrzywiony że okiem tego nie widać?
oczywiscie
u mnie przy małej stłuczce drążek był złamany a drugi skrzywiony i kierownica poszła o 45st
[Obrazek: 12116331_SAM_3712.JPG]

"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci sk....e umierali za swoją."
Generał George Patton
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • paker228
paker228
Zarejestrowani

op Plan: lecieć na zbieżność teraz i patrzeć co wyjdzie czy w ciemno oba drążki z końcówkami wymienić i dopiero zbieznosc? 
Czy całe drążki czy tylko końcówki?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
ja bym zmienił wszystko
koszt nie jest jakiś szalony

"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci sk....e umierali za swoją."
Generał George Patton
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • #asiarek
sportway
Zbanowani

Jeżeli masz ESP to jeszcze kalibracja czujnika skrętu po ustawieniu kiery.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(20-06-2018, 21:44)sportway napisał(a): Jeżeli masz ESP to jeszcze kalibracja czujnika skrętu po ustawieniu kiery.
to akurat powinni na zbieżności zrobic

"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci sk....e umierali za swoją."
Generał George Patton
Odpowiedz
Mati
Moderatorzy

Online
i tu bym się zdziwił Biggrin przy samej zbieżności? jeśli by całą geometrię robili to może jeszcze Thumbup

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(20-06-2018, 21:58)Mati napisał(a): i tu bym się zdziwił Biggrin przy samej zbieżności? jeśli by całą geometrię robili to może jeszcze Thumbup
wiadomo,że nie w cenie zbiezności ale powinni mieć sprzęt i to zrobić
przynajmniej jak tak miałem jak robiłem

"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci sk....e umierali za swoją."
Generał George Patton
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości