paker228
2,944
26
2844
4,082
INNY
2003
INNY
Zamość
paker228
Zarejestrowani
— 20-06-2018, 21:08
op
Jak zapewne niektórzy z Was wiedzą moja żona miała przygodę laguną na mokej drodze ją poniosło i trochę (bardzo) felgi pokrzywiła bo wykoczyła na wysoki krawężnik.
Falgi założone nowe z oponami.
Od momentu uderzenia kierownica jest przesunięta z 12stej na ok14stą.
Na nowych felgach nie czuć bicia na kierownicy, auto jedzie prosto, nie ściąga. Na oględzinach zawieszenia wyszło że pod spodem nie ma się wizualnie za bardzo do czego przyczepić. Nić nie pogięte, nic nie połamane, końcówki wachacz całe. Wiem że oko ludzkie jest zawodne..
Ale z czego może wynikać to że kierownica jest przestawiona? Przy skręcaniu żadnych oporów na kierownicy, żadnego blokowania, zgrzytów.
Nie chce końcówek czy wachaczy wymieniac tylko dlatego że to może to jest przyczyną. Na zbieżności jeszcze nie bylem -wybieram się, ale co jeśli mi facet ustawi i będzie git, ala ja chce znać przyczyne takiego stanu rzeczy -wiecie o co mi chodzi?
Załączone pliki
Miniatury
•
pio555
30,477
122
10557
2,904
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 20-06-2018, 21:09
(20-06-2018, 21:08)paker228 napisał(a): Na zbieżności jeszcze nie bylem -wybieram się, ale co jeśli mi facet ustawi i będzie git, ala ja chce znać przyczyne takiego stanu rzeczy -wiecie o co mi chodzi? zbieżność wszytkio wyjaśni ale stawiam na skrzywiony drążek
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to pio555 for this post
• #asiarek
paker228
2,944
26
2844
4,082
INNY
2003
INNY
Zamość
paker228
Zarejestrowani
— 20-06-2018, 21:15
op
(20-06-2018, 21:09)pio555 napisał(a): (20-06-2018, 21:08)paker228 napisał(a): Na zbieżności jeszcze nie bylem -wybieram się, ale co jeśli mi facet ustawi i będzie git, ala ja chce znać przyczyne takiego stanu rzeczy -wiecie o co mi chodzi? zbieżność wszytkio wyjaśni ale stawiam na skrzywiony drążek
Logika tak podpowiada, ale czy możliwe ze jest tak skrzywiony że okiem tego nie widać?
Zapomnialem napisać. Jak się jedzie to słychać jeszcze takie miarowe "cykanie" jakby kamyczek w opinie siedział, jak przyspieszać to szybciej, jak zwalnia to wolniej cyka. Obstawiałem raczej metalową osłonę tarczy że się zgiela..chociaż zobaczylibysmy to jak auto było podniesione...
W środku nawet przy otwartej szybie nie jest to bardzo glosne. Żona mówiła że na zewnątrz słychać na tyle wyraznie zanim jeszcze sie w ogóle auto zobaczy na drodze. Cyk cyk cyk...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-06-2018, 21:21 przez paker228.)
•
pio555
30,477
122
10557
2,904
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 20-06-2018, 21:19
(20-06-2018, 21:15)paker228 napisał(a): ale czy możliwe ze jest tak skrzywiony że okiem tego nie widać? oczywiscie
u mnie przy małej stłuczce drążek był złamany a drugi skrzywiony i kierownica poszła o 45st
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to pio555 for this post
• paker228
paker228
2,944
26
2844
4,082
INNY
2003
INNY
Zamość
paker228
Zarejestrowani
— 20-06-2018, 21:23
op
Plan: lecieć na zbieżność teraz i patrzeć co wyjdzie czy w ciemno oba drążki z końcówkami wymienić i dopiero zbieznosc?
Czy całe drążki czy tylko końcówki?
•
pio555
30,477
122
10557
2,904
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 20-06-2018, 21:26
ja bym zmienił wszystko
koszt nie jest jakiś szalony
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to pio555 for this post
• #asiarek
sportway
1,627
331
120
INNY
2018
INNY
Był SportWay 1.8
Jeżeli masz ESP to jeszcze kalibracja czujnika skrętu po ustawieniu kiery.
•
pio555
30,477
122
10557
2,904
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 20-06-2018, 21:51
(20-06-2018, 21:44)sportway napisał(a): Jeżeli masz ESP to jeszcze kalibracja czujnika skrętu po ustawieniu kiery. to akurat powinni na zbieżności zrobic
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Mati
26,519
100
4781
4,434
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 20-06-2018, 21:58
i tu bym się zdziwił przy samej zbieżności? jeśli by całą geometrię robili to może jeszcze
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
pio555
30,477
122
10557
2,904
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 20-06-2018, 22:00
(20-06-2018, 21:58)Mati napisał(a): i tu bym się zdziwił przy samej zbieżności? jeśli by całą geometrię robili to może jeszcze wiadomo,że nie w cenie zbiezności ale powinni mieć sprzęt i to zrobić
przynajmniej jak tak miałem jak robiłem
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
|