Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Kupię głowicę lub cały silnik scenic II ph II 2.0 16V f4r


lakaszfor
Zarejestrowani

op Witam kolegów z forum. Piszę ogłoszenie tu na forum, ponieważ liczę, że może któryś z szanownych forumowiczów jest w stanie mi pomóc. Mianowicie wczoraj w moim szczeniaczku zablokowalo się kolo pasowe od osprzętu i wystrzelił z niego tłumik drgania, niszcząc obudowę rozrządu i przecinajac połowę paska rozrządu. A że autem akurat jechała żona to pomimo dziwnej pracy silnika postanowiła wrócić do domu z pracy ok 20 km i dopiero dach mi znać że auto kuleje... po powrocie do domu auto już samo gaslo bez dodawania gazu a po chwili przestało całkiem odpalac... Żona więc zadzwoniła do mnie że już nie ma czym zawieźć dzieci do przedszkola (trochę późno nie ?). Po rozebraniu rozrządu i ocenie zniszczeń okazało się że pasek osprzętu cały a rozrządu przeciety wzdłuż na pół i walki zaworowe jeden przesunięty o 1 ząbek a drugi o 4 ząbki. Postanowiłem ustawić od nowa rozrząd i założyć nowy pasek żeby sprawdzić jak zawory i auto odpalilo jednak tylko na 3 cylindrach. Po pomiarze kompresji okazało się że na 4 cylindrze nie ma jej wcale a na 3 pozostałych jest coś kolo 8.3 atmosfery. W sumie już nawet bylem zadowolony ze tylko jeden komplet zaworów z jednego tłok będzie do wymiany jednak nie jest tak pięknie. Wyrok gościa od głowic był okrutny wszystkie 16 zaworów do wymiany łącznie z prowadnicami uszczelniaczami i frezowanie gniazd zaworowych. Łączny koszt obróbki mojej głowicy to ok 1600-1800 zł. Dlatego jeżeli ktoś z Was drodzy forumowicze ma taką głowicę w dobrej kasie, sprawną oczywiście to proszę o cynk. Ewentualnie cały silnik f4r to będę wdzięczny. Szkoda żeby szczeniaczek stał do zimy bo na razie takiej kasy na naprawę niestety nie mam. Pozdrawiam

Warmiak
Zarejestrowani

(29-07-2018, 07:47)lakaszfor napisał(a): Wyrok gościa od głowic był okrutny
Mnie też przy 2.0 16v miejscowi nastraszyli taka wizją i ceną. Chciałem kupić silnik lub samą głowicę. Wysłałem do Mysłowic https://www.cylex-polska.pl/firmy/techni...29679.html i zapłaciłem około 700zł z kurierem w obie strony. Trwało to tydzień, gość po zdiagnozowaniu dzwoni, podaje zakres robót i cenę. Jak pasuje, to naprawia i odsyła za pobraniem.

przemekmgr
Zarejestrowani

drogo ci powiedział ja u siebie w Łodzi zapłaciłem 1050 zł za pełną obróbkę głowicy i wszystkie 16 zaworów wolałem zrobić swój silnik bo nie bierze grama oleju a kupno silnika to jak gra w totka naprawa tania nie będzie głowica to nie koniec kosztów kompletny rozrząd jak u mnie jeszcze napinacz osprzętu pasek koło na wał kompletne sprzęgło z dwumasą i pare pierdół dobrze że pracuję w warsztacie i nie płaciłem za robociznę

lakaszfor
Zarejestrowani

op
(01-08-2018, 20:56)przemekmgr napisał(a): drogo ci powiedział ja u siebie w Łodzi zapłaciłem 1050 zł za pełną obróbkę głowicy i wszystkie 16 zaworów wolałem zrobić swój silnik bo nie bierze grama oleju a kupno silnika to jak gra w totka naprawa tania nie będzie głowica to nie koniec kosztów kompletny rozrząd jak u mnie jeszcze napinacz osprzętu pasek koło na wał kompletne sprzęgło z dwumasą i pare pierdół dobrze że pracuję w warsztacie i nie płaciłem za robociznę

Temat do zamknięcia. Glowica została oddana do kompleksowej regeneracji. Co ciekawe w tym samym zakładzie jednak przez znajomego kolegi trafiła bezpośrednio do gościa który tam pracuje i dorabia po godzinach lub pod nieobecność szefa... Powiedział że i tak on by ta głowicę obrabial a koszta bagatela 1000zl max 1200 czyli 600 zł taniej... Ja rozumiem że firma ma podatki i inne koszta ale ze 40%??? Fajnie mieć dużo znajomych w małej mieścinie... pozdrawiam

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-08-2018, 07:55 przez lakaszfor.)





Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości