maciej1486
20,832
22
2242
237
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
maciej1486
Zarejestrowani
Online
— 17-09-2016, 11:34
Olej wymieniony co 30, a potem co 15tyś. Dziwi mnie fakt, ze auto ma dokładnie 128tyś, a nie był rozrząd ruszany.
•
Pieczar
322
1
69
11
INNY
2012
INNY
Lublin
Pieczar
Zarejestrowani
— 18-09-2016, 13:43
Rozrząd co 6 lat albo 160 kkm, tak mówi książka.
// napisane z Windows Phone
Był Scenic III, jest C4 Picasso
•
maciej1486
20,832
22
2242
237
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
maciej1486
Zarejestrowani
Online
— 18-09-2016, 14:08
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
diabel
1,169
5
1498
1,186
SC II ph I
2004
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Będzin
diabel
Zarejestrowani
— 18-09-2016, 20:52
Przynajmniej bedzie na dlugo spokoj, a przy okazji mozna zlecic kontrole panewek.
wysłano z HTC 820
Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.
Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
•
maciej1486
20,832
22
2242
237
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
maciej1486
Zarejestrowani
Online
— 19-09-2016, 04:35
Czyli w tym silniku rowniez wystepuje problem panewek jak w 1.9 dci 120km?
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
diabel
1,169
5
1498
1,186
SC II ph I
2004
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Będzin
diabel
Zarejestrowani
— 19-09-2016, 08:26
Mysle, ze problem z panewkami maja wszyscy ci, ktorzy nie dbaja o terminowa zmiane oleju, a ew. rzeczywisty problem moze byc w autach z poczatkow produkcji 1.5. Prawda jest taka, ze ten megaoszczedny silnik przy swojej wydajnosci potrzebuje regularnej zmiany plynow i filtrow- cos za cos. Dlatego nie balbym sie 1.5 dci z 2010 roku z przebiegiem 120 tys., ktory byl serwisowany na biezaco. A mowie o panewkach czysto profilaktycznie. Przy tym przebiegu i daleszej zmianie oleju co 10-15 tys powinno byc ok. Pompy oleju zostaly tu juz poprawione, wtryskiwacze tak samo, dobry motor, lac i jezdzic
wysłano z HTC 820
Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.
Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
|