Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Kupno Scenica wybór silnika


Menda
Zarejestrowani

op Witam. Stóje przed zakupem Scenica i mam dylemat co do silnika. Planuje kupić auto z roczników 2006 w górę. Powiedzcie mi czy silniki 1.5dci były też poprawione po liftingu czy tylko silniki 1.9 przeszły zmiany? Teraz pozostaje kwestia mocy w 1.9 nie mam problemu bo wiem że szukać muszę wersji 130km ale w wersji 1.5 jest parę odmian mocy i nie wiem który jest najlepszy.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
Bierz 1.9 dCi zawsze to 130KM

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Trodor
Zarejestrowani

Osobiście wolę wersje benzynowe. To nie te czasy kiedy ropa się dużo bardziej oplacala, a stare diesle rzeczywiście praktycznie się nie psuly na tle benzyn.

2.0l kula się fajnie wg mnie, a diesel jednak dużo dostaje po zadku w zimie względem benzyn. Chyba ze dużo jeździsz to owszem diesel może być niezłym wyborem.

A to co pytasz - nie wiem

#Wytapatalkowane

Odpowiedz
FanRenault89
Zarejestrowani

Jak jeździsz dużo w trasy to 1.9 jest lepszy jak wokół komina 1.5 ale warto zainteresować PB 1.6 2.0 i 20 T

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Co drugi dzien 80km reszta miasto. 1.9dci 130KM ale w SIII. Polecam.

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Michał Spiechowicz
Zarejestrowani

Przy całej mojej sympatii do tej marki jestem zdania, że kupno Diesla od Renault to proszenie się o klopoty. SII to już stare auto, więc rzeczy jak wtryski, turbo czy dwumasa już będą mocno zużyte. I wtedy cała oszczędność znika...

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

Jeśli miałbym wybierać między 1,5 a 1,9 to bym wybrał 1,9. Im wyższa pojemność tym lepiej dla silnika. 1,5 jest fajny... ale w Clio. Poza tym w poliftach jest już poprawiony, problem panewek i układu wtryskowego ogarnięty. Ale licz się z tym, że raczej taki 10-12 latek w dieslu to już kilometrów może mieć sporo nalatane, w związku z tym może potrzebować ingerencji mechanika (czytaj "będą wydatki")

Odpowiedz
FanRenault89
Zarejestrowani

(12-08-2018, 20:14)Grzegorz Łubieński napisał(a): 1,5 jest fajny... ale w Clio
Wgraj wirusa czyt.chip tuning i jedzie lepiej niż 1.9 @ krosser ci tak powie tak samo inni którzy mieli 1.9 i 1.5 powiedzą ci że 1.5 jest zrywniejszy

(12-08-2018, 20:14)Grzegorz Łubieński napisał(a): taki 10-12 latek w dieslu to już kilometrów może mieć sporo nalatane, w związku z tym może potrzebować ingerencji mechanika (czytaj "będą wydatki")
To że auto ma spory przebieg to nie wada przynajmniej większe prawdopodobieństwo że oryginalny a części takie jak Dwumasa Czy Turbo w aucie z wyższym przebiegiem jest spora szansa że te rzeczy są ogarnięte pozatym z ceny diesla więcej ci sprzedający spuści z ceny

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-08-2018, 20:44 przez FanRenault89.)

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

Czyli auto z 300 tys jest lepsze niż ze 100 tys przebiegu? Czyli takie nowe z salonu to szorty totalne?

Ja pisałem przebieg, a nie wskazanie licznika. To że kręcą liczniki to normalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-08-2018, 20:50 przez Grzegorz Łubieński.)

Odpowiedz
FanRenault89
Zarejestrowani

(12-08-2018, 20:48)Grzegorz Łubieński napisał(a): Czyli auto z 300 tys jest lepsze niż ze 100 tys przebiegu?
Nie o to chodzi masz wybór:
Auto które ma 250000km- oryginalny,zrobiony dwumas i turbo
Auto które ma 100000km- cofnięty, jeździsz 3000km i pada turbo z powodu nieznanego przebiegu.
Oczywiście jak masz takiego co ma 100000km i jest oryginalny to oczywiście że jest lepszy niż ten co ma 250000km Biggrin
Ps.Te rzeczy wpisałem bo to drogie części w dieslu

Krótko :Po prostu wolę większy ale realny przebieg

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-08-2018, 20:59 przez FanRenault89.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości