op
Otrzymałem taką ofertę z GZW Zbrosławice:
" Dla Pana pojazdu, proponuję instalację, która warta.......... W jej składzie: KME Nevo, ,4x pojedyncze Hana 2000, reduktor Magic III evo2,
emulator poziomu benzyny Landi Renzo Tank Fopper".
Ponieważ jestem kompletnie zielony w tej materii proszę Was, drodzy forumowicze o ocenę czy to ma sens. GZW cieszy się doskonałą opinią jako wykonawca, natomiast parametry nic mi nie mówią. Założenia do oferty co do eksploatacji pojazdu przekazałem następujące:
"Nie mam pojęcia, czy kupiony egzemplarz będzie miał VIN w komorze koła zapasowego czy nie, ale interesuje mnie największy mieszczący się tam zbiornik. Samochód zazwyczaj (80 % czasu jeździ krótkie trasy kilkunastokilometrowe dwa razy dziennie, kilkanaście razy w roku góry i inne wyjazdy ponad 100 kom z obciążeniem dwóch - czterech osób plus bagaże." - mowa oczywiście o obecnym autku - Cytrynie - po SC właśnie się wybieram.
Trochę czytania jest, ale chyba te dane są istotne. Dzięki z góry.
Michał
" Dla Pana pojazdu, proponuję instalację, która warta.......... W jej składzie: KME Nevo, ,4x pojedyncze Hana 2000, reduktor Magic III evo2,
emulator poziomu benzyny Landi Renzo Tank Fopper".
Ponieważ jestem kompletnie zielony w tej materii proszę Was, drodzy forumowicze o ocenę czy to ma sens. GZW cieszy się doskonałą opinią jako wykonawca, natomiast parametry nic mi nie mówią. Założenia do oferty co do eksploatacji pojazdu przekazałem następujące:
"Nie mam pojęcia, czy kupiony egzemplarz będzie miał VIN w komorze koła zapasowego czy nie, ale interesuje mnie największy mieszczący się tam zbiornik. Samochód zazwyczaj (80 % czasu jeździ krótkie trasy kilkunastokilometrowe dwa razy dziennie, kilkanaście razy w roku góry i inne wyjazdy ponad 100 kom z obciążeniem dwóch - czterech osób plus bagaże." - mowa oczywiście o obecnym autku - Cytrynie - po SC właśnie się wybieram.
Trochę czytania jest, ale chyba te dane są istotne. Dzięki z góry.
Michał