Proszę o kilka słów osoby które mają lpg w grandach odnosnie:
1. Butla pod autem -zewnetrzna czy taka normalna wewnętrzna zamontowana "do góry nogami " pod spodem? Wiem że pachnie druciarstwem ale już niejedno widziałem..
2. Butla oprócz dokrecenia jakąś srobką do podłogi przymocowana dodatkowo płaskownikami? Widziałem że te zewnętrzne butle mają w zestawie dodatkowe mocowania w postaci płaskowników wygietych w kształt butli.
3. Jaką największą butlę macie zamontowaną pod samochodem? Bardziej chodzi mi o wymiary (np630x220) niż o litraż uwzględniając spełnienie wymogu dostępu od butli do podłoża 20cm.
Ponadto.. ciągle jestem w fazie szukania odpowiednich komponentów pod te moje 163KM.
Gazownik u którego byłem zaproponował na szybko wtryski "jakieś zółte" podobno zamienniki barracudy, reduktor Silver do 205KM i sterownik lpgtech. Co do sterownika to jestem przekonany bo mam w innym aucie ale co do Stryków i reduktora nie wiem czy nie za słabe. Podobno Ci co mają lpg w 2.0T mają reduktory do 250KM. Skłaniałem się do AC R01 ale naczytałem się o j3go niestabilności i innych wadach..Nie wiem..
Ogólnie to dostałem propozycję tego co montują w tym warsztacie..bez jakiegoś indywidualnego podejścia do silnika i mocy.. nie do końca mi się to podoba..
Najbardziej interesują mnie foty montażu zbiornika. Wiem że @ arturp ma normalnie bez dodatkowych wzmocnień, al3 może ktoś ma to jakoś inaczej podwieszone.
No i jeszcze jedno..mam koło z windą. Bez wymontowania windy butla toroidalna nie wejdzie w to miejsce czy wejdzie tak że winda będzie pośrodku butli? Gazownik nie kazał mi nic wymontowywać..Ale mam wrażenie że ta winda podczas montażu "zagubiłaby się"..
I na końcu. Czy ktoś z Was z instalką w 2.0T ma przewody miedziane na zasilaniu 8mm? Standardowo montują 6mm ale w większych mocach i do tych większych redaktorów polecane są 8mm..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-10-2018, 18:06 przez paker228.)