Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Ładowanie na poziomie 12,5V- usterka regulatora napięcia?


twilk7
Zarejestrowani

Szczotki i komutator to nie regulator. Owszem, szczotki są częścią regulatora.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op
(08-12-2023, 22:52)twilk7 napisał(a): Szczotki i komutator to nie regulator. Owszem, szczotki są częścią regulatora.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Ale już do samych szczotek nie było dostępu bez rozcinania obudowy, a reszta pod plastikiem. Nie bardzo było jeszcze gdzie tam dłubać.

Przeszły mi przez głowę diody ale robił to typ który pracując na etacie ogarniał naprawy silników elektrycznych do niedużych maszyn i sam też się zastanawiał co nie trybi bo większość typowo usterkowych rzeczy jest nowa

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Jeżeli wymienił regulator i założył zamiennik firmy AS, to na 99% on jest winowajcą. Oryginał to Valeo, może być problem z dostępnością.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op
(08-12-2023, 23:10)twilk7 napisał(a): Jeżeli wymienił regulator i założył zamiennik firmy AS, to na 99% on jest winowajcą. Oryginał to Valeo, może być problem z dostępnością.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

był rozbierany ten co siedział na alternatorze. Nie kupowaliśmy zamiennika tylko reanimowany był ten zastany w aucie

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
user64
Zarejestrowani

Należy zrobić pomiar uzwojeń i sprawdzić czy przypadkiem magnesy nie popękały (dość często tak jest). Jak dla mnie to bez sensu już robota, bo jeżeli uzwojenie gdzieś ma zwarcie to przezwajanie mija się z celem. Ja osobiście kupiłbym inny używany i przełożył szczotki skoro są nowe.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi user64 za ten post post:
  • scrabi
Jurek
Zarejestrowani

Czy były sprawdzone przewody do alternatora . Skoro na alternatorze jest mniejsze napięcie jak na akumulatorze to coś jest nie tak .

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości