Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

MAP Sensor


michalp
Zarejestrowani

op Witajcie

Uszkodzeniu uległ MAP Sensor i potrzebuję kupić nowy i teraz takie pytania:
1. Lepiej kupić nowy czy używany?
2. Jak kupić nowy to jakiej firmy najlepiej?
3. Jak kupować używany to też jakiej firmy szukać?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Tylko nowy oryginalny

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
RafałQ
Zarejestrowani

(13-05-2021, 08:08)michalp napisał(a): Uszkodzeniu uległ MAP Sensor i potrzebuję kupić nowy
tak z ciekawości, jakie objawy uszkodzenia?

Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci 
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Kilkukrotnie wymieniałem map-sensory na używane i jakoś działają do dziś.
Problem to mieć źródło zaufane, gdzie w razie niesprawności używki podmienią ją bez problemu na sprawną.
Po kilku przygodach staram się mieć jedną na zapasie.

(13-05-2021, 10:26)RafałQ napisał(a):
(13-05-2021, 08:08)michalp napisał(a): Uszkodzeniu uległ MAP Sensor i potrzebuję kupić nowy
tak z ciekawości, jakie objawy uszkodzenia?

Przy odczycie parametrów w czasie pracy - albo daje staly sygnał, niezmienny z obciążeniem silnika, albo nie podaje go wcale.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-05-2021, 10:34 przez ko-ma.)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • RafałQ
RafałQ
Zarejestrowani

(13-05-2021, 10:33)ko-ma napisał(a): Przy odczycie parametrów w czasie pracy - albo daje staly sygnał, niezmienny z obciążeniem silnika, albo nie podaje go wcale.
A czy przy użytkowaniu, podczas jazdy daje jakieś objawy? utrata mocy czy coś?

Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci 
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(13-05-2021, 10:33)ko-ma napisał(a): Problem to mieć źródło zaufane, gdzie w razie niesprawności używki podmienią ją bez problemu na sprawną.
mnie szkodz czasu na wymiany itp cuda
kupuje nowy oryginalny i po sprawie

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(13-05-2021, 10:37)RafałQ napisał(a):
(13-05-2021, 10:33)ko-ma napisał(a): Przy odczycie parametrów w czasie pracy - albo daje staly sygnał, niezmienny z obciążeniem silnika, albo nie podaje go wcale.
A czy przy użytkowaniu, podczas jazdy daje jakieś objawy? utrata mocy czy coś?

W benzyniaku map-sensor dawał dramatyczne objawy, silne szarpanie i przerywanie przy każdej próbie przyspieszenia czy zwolnienia poprzez hamowanie silnikiem.
W dieslu już takich fajerwerków nie było, przynajmniej u mnie skończyło się na tym, ze samochód po prostu nie chciał jechać i wchodził w tryb awaryjny.
W przypadku dci jedyna pewna diagnoza to sprawdzenie wartości ciśnienia podawanej do ecu z map-sensora - czy w ogóle się zmienia i w jakim zakresie.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości