MAP Sensor
Kilkukrotnie wymieniałem map-sensory na używane i jakoś działają do dziś.
Problem to mieć źródło zaufane, gdzie w razie niesprawności używki podmienią ją bez problemu na sprawną. Po kilku przygodach staram się mieć jedną na zapasie. (13-05-2021, 10:26)RafałQ napisał(a):(13-05-2021, 08:08)michalp napisał(a): Uszkodzeniu uległ MAP Sensor i potrzebuję kupić nowytak z ciekawości, jakie objawy uszkodzenia? Przy odczycie parametrów w czasie pracy - albo daje staly sygnał, niezmienny z obciążeniem silnika, albo nie podaje go wcale. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-05-2021, 10:34 przez ko-ma.)
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I (13-05-2021, 10:33)ko-ma napisał(a): Przy odczycie parametrów w czasie pracy - albo daje staly sygnał, niezmienny z obciążeniem silnika, albo nie podaje go wcale.A czy przy użytkowaniu, podczas jazdy daje jakieś objawy? utrata mocy czy coś?
Scenic IphII 2.0 i Grand Scenic II 1.9dci
Nie pisz, jeśli możesz coś powiedzieć, nie mów, jeśli możesz kiwnąć głową, nie kiwaj głową, jeśli nie musisz. (13-05-2021, 10:33)ko-ma napisał(a): Problem to mieć źródło zaufane, gdzie w razie niesprawności używki podmienią ją bez problemu na sprawną.mnie szkodz czasu na wymiany itp cuda kupuje nowy oryginalny i po sprawie
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM (13-05-2021, 10:37)RafałQ napisał(a):(13-05-2021, 10:33)ko-ma napisał(a): Przy odczycie parametrów w czasie pracy - albo daje staly sygnał, niezmienny z obciążeniem silnika, albo nie podaje go wcale.A czy przy użytkowaniu, podczas jazdy daje jakieś objawy? utrata mocy czy coś? W benzyniaku map-sensor dawał dramatyczne objawy, silne szarpanie i przerywanie przy każdej próbie przyspieszenia czy zwolnienia poprzez hamowanie silnikiem. W dieslu już takich fajerwerków nie było, przynajmniej u mnie skończyło się na tym, ze samochód po prostu nie chciał jechać i wchodził w tryb awaryjny. W przypadku dci jedyna pewna diagnoza to sprawdzenie wartości ciśnienia podawanej do ecu z map-sensora - czy w ogóle się zmienia i w jakim zakresie.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości