Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Moc jest, nie ma


Kostus
Zarejestrowani

op Koledzy pomóżcie. mam scenica 1 1.9dci 2001r lift. Pojawiło się coś takiego odpala normalnie trzyma obroty... Ruszam i czasami od razu nie ma mocy pedały w podłogę a nie jedzie w sensie oborty dojdą tak do 2,5 - 3 i nic więcej. Jadąc i mając pedał w podłogę nagle dostanie kopa iod razu znowu muł l zaraz znowu kop i potrafi się zapalić kontrolka od świec na chwilę a potrafi też się zapalić i tak zostać. Wygląda to jak by łapał lewe powietrze? Czy co to może być? Od czego zacząć w szukaniu przyczyny. Wcześniej były też objawy mula który znikał po przedmuchaniu  puścił wtedy bardzo czarnego baka i było ok. Zatankowane niby te lepsze paliwo pełen bak. Pomóżcie bo nie da się jechac wszyscy trąbią.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(29-03-2021, 03:21)Kostus napisał(a): otrafi się zapalić kontrolka od świec na chwilę a potrafi też się zapalić i tak zostać.
podłącz pod Clip będziesz wiedział o co chodzi

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Dowolny zgodny interfejs diagnostyczny, sczytać (i zinterpretować) błędy, wszystkie usunąć i przejechać się.
Co wyskoczy to aktualne.
Wygląda, że sterownik silnika przechodzi w tryb awaryjny - a to może być wszystko: od przytkanego (albo lejącego) wtryskiwacza poprzez jakiś czujnik (MAP) po sterowanie turbiną.
Bez diagnozy można strzelać, ale bez gwarancji trafienia. A to metoda kosztowna.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
mariusz#
Zarejestrowani

prawdopodobnie będzie to padnięta turbina, lub pompa wysokiego cisnienia

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

równie dobrze może to byc wężyk podciśnienia który jest nieszczelny

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Kostus
Zarejestrowani

op To jest wężyk? Czy jakaś rura grubsza?

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Albo sprawdzić poprawić wyczyścić czujnik na rurze dolotowej, jest wpięty od góry niedaleko chłodnicy.

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Kostus
Zarejestrowani

op Mam błąd DF 056, DF 017,DF002 i nie mogę tych błędów skasować ciągle są po skasowaniu jak sprawdzam to od razu się pokazują. Przepraszam że teraz odp ale covid mnie dorwał i dopiero od wczoraj jestem na wolności.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

czy sprawdziłeś wężyki podciśnienia tak jak pisałem?

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Odepnij przepływomierz i zobacz jak będzie jechał

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości