op
Zregenerowałem moduł ręcznego (okazało się, że wałek był "wyrobiony", a śruba od linki była zbyt płytko wkręcona). Podłączyłem moduł do kostki - ręczny nadal nie zaciąga się przy wyłączaniu silnika, wyświetla się SERVICE + błąd <P> . Czy to prawda , że należy najpierw wykasować błędy aby moduł mógł zacząć działać? Czy można sobie poradzić bez CLIPa, np odpinając baterie, czy też odpowiedni bezpiecznik na jakiś czas? Na brytyjskich forach można też wyczytać, że pomaga przytrzymanie STARTu przez 5sekund+, co ma niby wprowadzić samochód w specjalny tryb serwisowy (?!) ...
Naprawa modułu ręcznego - czy potrzebny CLIP?
Przytrzymanie startu włącza zapłon. Tak jak byś miał stacyjkę z kluczykiem i przekręcił w przedostatnią pozycję.
CLIP owszem jest wskazany ale niekonieczny zawsze. Zależy jak błąd się odłożył w pamięci. Co do zasady po wymianie modułu przeprowadza się jego kalibrację właśnie clipem. Mamy na forum ludzi z CLIPem ze Śląska. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-07-2017, 09:19 przez Oktawiusz.)
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
op
Ja potrzebowalbym kogos z okolic Radom-Opoczno.
"Co do zasady po wymianie modułu przeprowadza się jego kalibrację właśnie clipem. Mamy na forum ludzi z CLIPem ze Śląska." - el cars utrzymuje, ze po serwisie odsylaja modul juz "zresetowany" i "skalibrowany" oraz z usunietymi bledami. to prawda, ze w takim wypadku nie bedzie potrzebny juz clip? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-07-2017, 21:27 przez ninja_cat.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości