Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Nawiew manualny, działa tylko na 4 biegu


gustaw76
Zarejestrowani

op Witam  Biggrin
Znalazłem dzisiaj trochę czasu i postanowiłem udrożnić odpływy w podszybiu, o dziwo po odkręceniu okazało się że nie stoi tam żadna woda No 
Od strony kierowcy kanał był drożny, wlałem wodę i wszystko spłynęło, natomiast od strony pasażera  był zatkany!
Przyznam szczerze że troszkę zgłupiałem  Er , woda raczej nie wyparował samoczynnie, są za małe temperatury, skąd w takim razie woda w wentylatorze i w schowkach podłogowych? 
Mam nadzieję że udzielicie mi jakiegoś wyjaśnienia, pozdrawiam  Cheers

Odpowiedz
gustaw76
Zarejestrowani

op w filtrze kabinowym tez sucho !

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Pytanie jak szybko spływała ta woda. Tam gdzie było zapachane też mogła powoli się sączyć i spłynęła.
Jak jeździłeś po deszczu to przy nagłych skrętach woda przepływając z boku na bok mogła wlać się przez wlot do wentylatora.
Sprawdź jeszcze drożność wylotu skroplin.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi polaq za ten post post:
  • gustaw76
gustaw76
Zarejestrowani

op Dzięki za sugestie, nie pozostaje mi nic jak tylko to sprawdzić! 
W poniedziałek odpowiem co znalazłem  Cheers

Odpowiedz
gustaw76
Zarejestrowani

op Witam Biggrin

Dzisiaj zabrałem się za wymianę rezystora, demontaż kokpitu szedł gładko, gorzej było z wymianą samego rezystora!
Nie wiem jak ktoś mógł wyjąć wtyczkę od strony kierowcy, bez demontażu spodniej obudowy No (znalazłem takie wpisy na stronach o w/w temacie). Ja nie dałem rady, wymontował obudowę i zdjąłem rurę z dmuchawy, dopiero wtedy miałem trochę miejsca żeby zobaczyć i wyjąć wtyczkę rezystora!
Kabel puściłem dołem, jak radził kolega A2-ER11,  Thumbup

Wkleję kilka zdjęć dla zainteresowanych, bo o wymianie w manualu zdjęć jak na lekarstwo No 

1 i 2 zdj. pokazuje rezystor od strony pasażera 
3 zdj. pokazuje wtyczkę od strony kierowcy (czerwona strzałka zdj.4)
4 zdj. pokazuje od strony kierowcy kanał dmuchawy 
5 zdj. strzałka wskazuje od której strony widać wtyczkę rezystora

Dziękuję wszystkim za pomoc i wyrozumiałość, pozdrawiam  Cheers

Załączone pliki

Miniatury
                   

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2019, 18:44 przez gustaw76.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi gustaw76 za ten post post:
  • A2-eR11
MyReno
Zarejestrowani

A jak nie działa tylko na 3 to ruszać rezystor czy skupić się na przełączniku ?

Odpowiedz
Trodor
Zarejestrowani

Odkopie troszkę ale mam nietypowe chyba pytanie.

Wymienialem dziś u siebie ten sam rezystor (manualna klima). Wszystko działa git, ale czuję z nawiewu zapach jakby smażonej żywicy? Albo nietypowy zapach plastiku

Pojawiło się to po wymianie. Czy to może być normalne że zamiennik musi się wygrzać jakoś? Wsadziłem rękę pod deskę przy pracującym układzie (bo jak już się wie gdzie to jest to da się dojść) i nie czuje żeby coś było gorące itp. Jest tylko odrobinę cieplejszy niż otoczenie ale to chyba normalne skoro cały rezystor się nagrzewa. Zglupialem i nie wiem co z tym zrobić.

Zapach lekko kwaśny przypomina mi podgrzewaną żywice, kojarzy się z zieloną ceramiką na rezystorze.

#Wytapatalkowane

Odpowiedz
VEYRON
Zarejestrowani

No to już chyba sobie sam odpowiedziałeś. Trzeba chyba wszystko jeszcze raz wybebeszyć

Wysłane z mojego COR-L29 przy użyciu Tapatalka

Robota to głupota - Picie to jest życie !!Biggrin
Odpowiedz
Trodor
Zarejestrowani

Właśnie nie wiem czy jest sens bo wszystko działa i nie śmierdzi cały czas. Wydaje mi się ze od wczoraj już przestalo. Pojezdze jeszcze i zobaczę. Narazie kontroluje tylko ręką czy coś tam się nie topi od strony kabli.

#Wytapatalkowane

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(04-07-2019, 13:18)Trodor napisał(a): Właśnie nie wiem czy jest sens bo wszystko działa i nie śmierdzi cały czas. Wydaje mi się ze od wczoraj już przestalo. Pojezdze jeszcze i zobaczę. Narazie kontroluje tylko ręką czy coś tam się nie topi od strony kabli.

#Wytapatalkowane
Lepiej sprawdź, czę wtyczka zasilania dmuchawy.
Zdarza się to dość często, przykro złapać w czasie jazdy zwarcie (dobrze, jak skończy się spaleniem bezpiecznika).

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości