Michał P
10
0
0
1
SC II ph I
2004
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Wrocław
Michał P
Zarejestrowani
— 11-06-2017, 21:21
op
Cześć wszystkim.
Mam problem: podczas skrętu w prawo przełącznik kierunkowskazów odbija za szybko, na samym początku skrętu. Muszę go włączać jeszcze raz. Z kolei lewy kierunkowskaz odbija dobrze w 90%, a w 10 % nie odbija wcale i trzeba go wyłączać ręcznie.
Z tego co wyczytałem problemem jest przełącznik zespolony, tzw. pająk.
Tylko mam pytanie: Czy muszę wymieniać całego pająka, czy wystarczyłoby wymienić sam przełącznik kierunkowskazów - nie zespolony? Pytam, bo jest taki na olx i nie wiem czy mam kupować (podaję link: https://www.olx.pl/oferta/przelacznik-ki...943f8e3901).
Wydaje mi się, że mechanizm odbijania kierunkowskazów jest w środkowej części pająka, ale wolę się upewnić, bo mam scenica od miesiąca.
I jeszcze jedno - może ktoś z Was ma na zbyciu takiego pająka (Scenic 2, 2004r.) ?
Dzięki z góry za pomoc
Michał P
•
PunkRock86
24,200
58
16206
16,160
INNY
2005
INNY
Pajęczno
Ja już przywykłem
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
cukier
1,431
3
816
600
INNY
2006
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Chorzów
cukier
Zarejestrowani
— 11-06-2017, 21:25
Musisz cały pająk
(11-06-2017, 21:24)PunkRock86 napisał(a): Ja już przywykłem
Widzisz punk i to jest to czemu dziwiles sie ze mój scenic był wystawiony za taka cene ja nie przywykłem ja wydałem 250 zl na nowy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-06-2017, 21:35 przez cukier.)
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi cukier za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to cukier for this post
• PunkRock86
scrabi
32,533
101
12125
10,450
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 12-06-2017, 08:45
jak dobrze widze ten przełącznik kierunkowskazów jest bez możliwości włączania przednich świateł przeciwmgielnych .
jeśli ty też nie masz to oki.
U mnie też nie odbija lewy kierunek, musze ręcznie go wyłączyć, mało tego zmieniłem pająka całego jak zmieniałem kierownicę i dalej to samo.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-06-2017, 08:45 przez scrabi.)
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Michał P
10
0
0
1
SC II ph I
2004
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Wrocław
Michał P
Zarejestrowani
— 12-06-2017, 19:30
op
OK, dzięki.
Wygląda na to, że będę musiał wymienić całego pająka. Chyba, że wcześniej się przyzwyczaję
Michał P
•
niuniek24w
211
2
46
7
SC II ph I
2003
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Przemyśl
(12-06-2017, 08:45)scrabi83 napisał(a): U mnie też nie odbija lewy kierunek, musze ręcznie go wyłączyć, mało tego zmieniłem pająka całego jak zmieniałem kierownicę i dalej to samo.
Bo pająk musi być poliftowy.
Naprawa modułów UPC SCENIC II MEGANE II.
Kodowanie kart i kluczyków Renault, Diagnostyka CLIP, Konfiguracja sterowników,Crash Data AirBag.
•
Fyox
4,021
4
1020
2,992
SC II ph I
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Ostróda
Fyox
Zarejestrowani
— 13-06-2017, 07:38
Niby czemu miałby być poliftowy.
Jest możliwość wymiany samej części od świateł i kierunków. Czy pomoże nie wiem, ale spróbować można.
•
Trodor
1,141
13
512
177
SC II ph I
2003
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Andrychów
Trodor
Zarejestrowani
— 16-06-2017, 20:39
Właśnie skończyłem u siebie, roboty na max pół godziny, z czyszczeniem wszystkiego itd.
Wystarczyło skrócić (usztywnic) sprężynke w mechanizmie pod kierownicą - w pajaku a nie w module manetki. Ja sobie poradziłem tak jak na zdjęciu. Można ją obciąć potem, ale u mnie tak ją odgialem żeby nie przeszkadzała w razie czego. Problem u mnie był taki ze czasami nie odbijalo, w lewo lub w prawo, ostatnio coraz częściej. U Ciebie jeśli za wcześnie odbija to raczej bym obstawial że w puszce manetki coś jest za luźne ale warto rozebrać i obadac bo powinno się dać naprawić. Zwykle to problem jakiegoś zluzowanego elementu sprezynujacego lub wytartego plastiku. A co to za problem jest coś dogiąc, skrócić albo nadlac epoksydem i wyszlifowac. Kwestia cierpliwości i dokładności bo musi chodzić perfekcyjnie ;-) a na początek może pomóc wyczyszczenie ze starego smaru i kurzu
_Tapatalknięte z Galaxy Kalkulator_
Aha, i żeby się za to zabierać, trzeba mieć:
śrubokręt T20
Klucz T50 z dobrym ramieniem
jakiś płaski srubokrecik do podwazania
Klej anaerobowy do gwintów (do zabezpieczenia śruby mocujacej kierownicę bo to bardzo ważne)
I dobrze jest zobaczyć sobie do serwisowki jak montowana jest poduszka.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-06-2017, 20:45 przez Trodor.)
3 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Trodor za ten post post:3 użytkowników postawiło Thank You to Trodor for this post
• , A2-eR11, seba51
niuniek24w
211
2
46
7
SC II ph I
2003
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Przemyśl
(13-06-2017, 07:38)Fyox napisał(a): Niby czemu miałby być poliftowy.
Jest możliwość wymiany samej części od świateł i kierunków. Czy pomoże nie wiem, ale spróbować można.
Bo w poliftach wada fabryczna pająka była wyeliminowana. Problem nie jest w manetce a w budowie tego białego elementu na zdjęciu u kolegi wyżej. Można to podpiłować i ponoć działa jak należy. Ja montowałem tempomat to sobie właśnie pająk kupiłem z poliftowego.
Naprawa modułów UPC SCENIC II MEGANE II.
Kodowanie kart i kluczyków Renault, Diagnostyka CLIP, Konfiguracja sterowników,Crash Data AirBag.
•
Listonoszek
26
1
2
2
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Gniezno
A ja mam policja i lewy nie odbija w 90%. Będzie trzeba grzebać
GS ll Phll 2.0 PB aut.
•
|