Nie odpala po przekręceniu zapłonu
op
Wyjąłem przekaźnik pompy paliwa i zwarłem dwa styki. Zaznaczyłem na czerwono na zdjęciu. Pompa zaczęła działać na załączonym zapłonie i wyłączonym. Co jeszcze mi radzicie samemu sprawdzić ?
op
Wiec tak. Naprawione. Wyjąłem akumulator, wymontowałem podstawę z akumulatora i zdemontowałem skrzynkę i i obudowę z bezpieczników. Jest kilka kostek złączek. Po rozłączałem poczyściłem styki wysuszyłem i wydmuchałem cały syf który tam był. Poskręcałem wszystko i jest OK. Pompa paliwa znowu ożyła po przekręceniu zapłonu i odpala
Ale teraz mi świeci kontrolka z ABS nie chodzi prędkościomierz.... Ktoś coś (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-11-2016, 10:29 przez Wojciech82.)
Jako że nie zamykamy to odkopuję.
Problem mam podobny, bo mój ma problemy z odpaleniem po dłuższym postoju (4 i więcej godzin). Wiem, że pompa paliwowa nie załącza się, bo już się nauczyłem jej nasłuchiwać i słyszę kiedy w końcu zaskakuje. Czasem ruszy, da ciut ciśnienia i gaśnie - objawia się to tym, że silnik się obróci i zatrzymuje. Pytanie brzmi, czy przekaźnik jest w tym samym miejscu, co w dCi? Pompa jest w zbiorniku, czy jest możliwość dostania się do niej z góry, z wnętrza samochodu?
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości