sylfon
5,191
5
1580
1,988
INNY
2006
INNY
Lublin
sylfon
Zarejestrowani
— 30-03-2019, 21:01
op
Witajcie.
Zwracam się do Was z problemem.
Auto nie chcialo mi zapalić. Stało się to tak:
Zgasiłem auto. Poszedłem na zakupy. Gdy chciałem już odjeżdżać auto nie zapaliło i pojawił się na wyświetlaczu komunikat: "low oil presure" a po chwili "battery low". I tak kilka razy. Po wyjściu z samochodu zauważyłem że załączył mi się wentylator od chłodnicy. Odłączyłem akumulator, poczekałem kilka minut z podłączeniem. Po podłączeniu akumulatora też doczekałem kilka minut i już mi normalnie zapalił. Kilkakrotnie go zgasiłem i zapalił bez problemu. Dodam, że identyczny problem pojawił mi się po wymianie akumulatora jakiś czas temu.
Pomożecie w nakierowaniu co to może się dziać z moim autem?
Tapatalkiem
•
polaq
2,313
19
638
48
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
polaq
Zarejestrowani
— 30-03-2019, 21:09
Szukałbym kiepskiego połączenia na wszystkich grubych przewodach plusowych i masowych.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi polaq za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to polaq for this post
• sylfon
PunkRock86
26,927
70
19440
19,106
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
Także stawiam na brak głównej masy.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi PunkRock86 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to PunkRock86 for this post
• sylfon
sylfon
5,191
5
1580
1,988
INNY
2006
INNY
Lublin
sylfon
Zarejestrowani
— 31-03-2019, 10:41
op
To ten przewód przykrecony śrubą przy skrzynce bezpieczników? Czy może gdzieś są jakieś inne przewody do sprawdzenia?
Tapatalkiem
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-03-2019, 10:42 przez sylfon.)
•
krzysztofk
2,549
13
971
755
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Masz przewód masowy przykręcony do skrzyni biegów.pod akumulatorem.
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi krzysztofk za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to krzysztofk for this post
• sylfon
sylfon
5,191
5
1580
1,988
INNY
2006
INNY
Lublin
sylfon
Zarejestrowani
— 02-04-2019, 19:56
op
Przewód masowy wyczyszczony, jak narazie pali bez problemu.
Tapatalkiem
•
SpokoSteven
8
0
0
0
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Wieluń
(02-04-2019, 19:56)sylfon napisał(a): Przewód masowy wyczyszczony, jak narazie pali bez problemu.
Tapatalkiem U mnie od 2-3 miesięcy taka sama sytuacja, jednak czyszczenie przewodów masowych nie pomogło. Bywa że 3-4 dni pali bez problemu a bywa że kilka dni z rzędu pali za drugim czy trzecim razem. Za pierwszym razem wyświetla wymienione przez Ciebie błędy i załącza wentylatory. Elektryk stwierdził że nie widzi problemu bo jak auto u niego stało to palił bez problemu.
Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka
•
polaq
2,313
19
638
48
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
polaq
Zarejestrowani
— 21-04-2019, 11:15
Wyciągnij akumulator i jego podstawę.
Następnie po kolei wszystkie przewody idące od akumulatora (czerwone i czarne) z jednej i drugiej strony (przy aku i na drugim końcu) oczyść połączenia. Jak musisz to posmaruj tylko wazeliną techniczną.
Miałem taki przypadek. Jakiś mądry posmarował połączenie smarem miedzianym...
•
SpokoSteven
8
0
0
0
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Wieluń
Kable masowe rozebrane, przejrzane, wyczyszczone. Efektu niestety brak. Byłem u gościa na clipie (w związku z awarią ręcznego) i pokazuje błąd komunikacji sterownika silnika z tą skrzynką bezpieczników za akumulatorem (zapomniałem jak ten moduł się nazywa). Po demontażu, sprawdzeniu bezpieczników i przejrzeniu wizualnym wtyczek i gniazd zamontowałem moduł ponownie i przez jeden dzień było dobrze a potem znowu pojawił się problem z odpalaniem. Czy teraz jedyną możliwością jest sprawdzanie wszystkich kabli między sterownikiem silnika a tą skrzynką?
Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka
•
polaq
2,313
19
638
48
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
polaq
Zarejestrowani
— 05-05-2019, 16:41
A kable plusowe?
Skoro odpięcie sterownika pomogło na chwilę to z większą uwagą przyjrzałbym się jego wtyczkom, gniazdom i kablom do nich dochodzącym.
Skoro brak komunikacji z kompem silnika to i immo się nie rozbraja.
•
|