Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Nowa Instalcja LPG Propozycja od Gazownika


jasiooo1990
Zarejestrowani

Ja mam BRC Sequent 32 i spisuje sie znakomicie Biggrin


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

(11-10-2016, 14:18)Bora napisał(a): ja mam w megane stag4 instalacje - szczerze polecam - teraz do hondy założyliśmy całą włoską instalację lovato - lepsza jeszcze jak stag - także polecamy .
Za lovato po znajomości 2000 zł , za stag po znajmości - 1800.
500zl taniej niz chca u mnieSad szit ze tak daleko...

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Bora
Kobiety

no , mam takiego znajomego odkąd jestem mobilna zawsze tam zakładamy instalację , 20 km od Tomaszowa Mazowieckiego Biggrin

Rockon
Odpowiedz
Fyox
Zarejestrowani

(11-10-2016, 13:56)Bobinho4321 napisał(a): szukałem i czytałem sporo, również na forum lpg.. i polecają lpgtech.a i pozostałe podzespoły, wszystko zależy od gazownikaBiggrin

Fyox, dlaczego zmieniłbyś na stag?
Chyba większą dostępność warsztatów które się zajmują. Ale u mnie w okolicy polecali ten warsztat, a że oni są autoryzowanym serwisem lpg tech to właśnie taki do mnie wylądował.
Ja mam sterownik lpg tech ONE(myślałem też nad 224)
Spisuje się to jak mówię dobrze. Przewody mam giętkie "faro".
Dragon jako wtryski.
No ja jestem zadowolony, szczególnie pod dystrybutorem.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(11-10-2016, 13:29)Fyox napisał(a): nie wiem czy teraz nie wybrał bym sterownika od KME
W jednym z samochodów ( volvo v-40 2,0 14 KM ) mamy sterownik KME Diego G-3 (wiem, że starawy) - spisuje się nieźle, dla mnie jest zaletą to, że forma daje bezpłatnie oprogramowanie i instrukcję kalibracji wtrysku i naczytania map - w kilka godzin można to opanować samemu i nie trzeba jechać do gazownika po każdym kaprysie instalacji.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
Fyox
Zarejestrowani

To samo jest z lpg tech

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(11-10-2016, 14:18)Bora napisał(a): Za lovato po znajomości 2000 zł , za stag po znajmości - 1800
kwestia jakie wtryski bo różnice są duze

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Bora
Kobiety

Pio - calutka jest lovato , komputer , wrtyski, parownik, wsiooo

Rockon
Odpowiedz
momix
Zarejestrowani

Myślę o wstawieniu LPG do mojego Scenika 2.0 16V

Mam wstępnie z jednego punktu w Czeladzi trzy "w miarę tanie" propozycje:
(tańsze instalację za 2000 zł czy 2200 zł są dedykowane do samochodów o max mocy 80 KM lub 100 KM) a ja mam 135 KM Biggrin

I.
Instalacja 4 generacji sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej konfigurowana do silników o max. mocy silnika 150 KM, z najnowszym autoadaptacyjnym oprogramowaniem ISA III. Przeznaczona do nowoczesnych jednostek wolnossących, turbo, czterocylindrowych, ośmio i szesnastozaworowych, również z plastikowymi kolektorami ssącymi i wyposażonych w system EOBD.

W konfiguracji znajduje się:
- niezawodny reduktor STAG-R-02 , R-01 ( dobierany w zal. od mocy silnika)
- polskie wtryskiwacze STAG ACW-01
- sterownik polskiej firmy STAG-4 QBOX BASIC,
- zbiornik toroidalny w miejsce koła zapasowego firm STAKO, POLMOCON, BORMECH.

dodatkowo:
- Instalacja konfigurowana na hamowni podwoziowej MAHA LPS 3000, wykonywana jest mapa wtrysku gazu według współczynnika AFR, oraz pomiar mocy silnika na benzynie i na gazie, klient otrzymuje kolorowy wydruk z parametrami silnika.
- Czas montażu 1-2 dni, na okres montażu możemy udostępnić pojazd zastępczy (Citroen Berlingo, Fiat Panda) bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
- Instalacja objęta gwarancją 2 lata albo 60 000 km.
- Przeglądy gwarancyjne – pierwszy po 1000 km gratis,

cena 2500 zł brutto

albo

II.

Instalacja 4 generacji sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej konfigurowana do silników o max. mocy silnika 200 KM, z najnowszym autoadaptacyjnym oprogramowaniem ISA III, EOBD. Przeznaczona do nowoczesnych jednostek wolnossących, turbo, czterocylindrowych, ośmio i szesnastozaworowych, również z plastikowymi kolektorami ssącymi i wyposażonych w system EOBD.

W konfiguracji znajduje się:
- niezawodny reduktor STAG R-01,R-02 ( dobierany w zal. od mocy silnika)
- wtryskiwacze STAG ACW -02
- sterownik polskiej firmy STAG-4 QBOX PLUS,
- zbiornik toroidalny w miejsce koła zapasowego firm STAKO, POLMOCON, BORMECH.

dodatkowo:
- Instalacja konfigurowana na hamowni podwoziowej MAHA LPS 3000, wykonywana jest mapa wtrysku gazu według współczynnika AFR, oraz pomiar mocy silnika na benzynie i na gazie,  klient otrzymuje kolorowy wydruk z parametrami silnika.
- Czas montażu 1-2 dni, na okres montażu możemy udostępnić pojazd zastępczy (Citroen Berlingo, Fiat Panda) bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
- Instalacja objęta gwarancją 2 lata albo 60 000 km.(podzespoły mechaniczne i pneumatyczne, oraz montaż).
- Sterownik objęty gwarancją 5 lat z możliwością przedłużenia do 8 lat (warunek konieczny – systematyczne przeglądy).
- Przeglądy gwarancyjne – pierwszy po 1000 km gratis, następne, co 10 000 km lub raz w roku.

cena 2800 zł brutto

albo

III.
Instalacja 4 generacji sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej klasy COMFORT konfigurowana do silników o max. mocy 140 KW.
SEQUENT 32 jest najnowszym i zarazem najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej powstałym na bazie doskonale znanego i sprawdzonego systemu SEQUENT 24.11 . Przeznaczony do nowoczesnych jednostek wolnossących, turbo, czterocylindrowych, ośmio i szesnastozaworowych, również z plastikowymi kolektorami ssącymi i wyposażonych w system EOBD, START&STOP itp.

Głównym elementem SEQUENT 32 koordynującym i odpowiedzialnym za prawidłową pracę instalacji gazowej jest nowa centrala gazowa SQ 32 która poprzez odpowiednie oprogramowanie oraz bezpośrednią współpracę z ECU samochodu steruje procesem sekwencyjnego przełączania wtryskiwaczy gazowych. 
Centrala ta została wyposażona w funkcje VSR która umożliwia dotryskiwanie małej dawki benzyny podczas jazdy na gazie. Funkcja ta ma na celu utrzymanie odpowiedniej temperatury spalin a tym samym zabezpieczenie gniazd zaworowych przed wypaleniem.

Zestaw wyposażony jest w:
- reduktor Genius ze zintegrowanym czujnikiem temperatury,
- listwa wtryskowa RAIL BRC,
- zbiornik STAKO,
- wielozawór BRC.

Dodatkowo jak wyżej:
- Instalacja konfigurowana na hamowni podwoziowej MAHA LPS 3000, wykonywana jest mapa wtrysku gazu według współczynnika AFR, oraz pomiar mocy silnika na benzynie i na gazie, klient otrzymuje kolorowy wydruk z parametrami silnika.
- Czas montażu 1-2 dni, na okres montażu możemy udostępnić pojazd zastępczy(Citroen Berlingo, Fiat Panda) bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
- Instalacja objęta gwarancją 2 lata albo 60 000 km.
- Przeglądy gwarancyjne – pierwszy po 1000 km gratis, następne, co 10 000 km.

cena 2800 zł brutto

W standardzie wszystkie instalacje z wlewem wpod klapką paliwa.

Co z tych zestawów polecacie? A moze szukać innych rozwiązań?
Kusi mnie ta wersja III... Biggrin

Dodam, że kolega Olex79 dał mi namiar na swojego gazownika ale jeszcze się z nim nie kontaktowałem (kto wie może po znajomości będzie coś taniejBiggrin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-10-2016, 22:15 przez momix.)


POLECAM!!! Szkolenia i inne usługi z zakresu BHP i PPOŻ - Rabaty i specjalne względy dla forumowiczów - M.O. - MIX 
Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

Jako że nie jestem znawcą zwrócę ci uwagę na jeden szczegół - wlew gazu obok wlewu paliwa - czyli pod klapką

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi PRZEMO za ten post post:
  • momix




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości