Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

OGÓLNE 2,0 T 120000 km, przegląd ogólny - rozrząd, napinacz paska klinowego, koło pasowe


tilok
Zarejestrowani

op Umówiłem się na wymianę kompletnego rozrządu z pompą wody oraz napinacza paska klinowego z paskiem. Wczoraj poczytałem jeszcze o kołach pasowych wału w silnikach 2,0 i 2,0T (f4r i f4rt) i zastanawiam się czy nie wymienić jeszcze tego koła. Przebieg auta to 120000 km (pewny i potwierdzony), rok produkcji 2007, silnik 2,0T; 163 KM. Ostatnia wymiana rozrządu miała miejsce przy 58000 km niepełna 5 lat temu. Skłaniam się ku opcji, żeby je wymienić bo i tak będzie na wierzchu i jedna robota ale może ktoś ma inne zdanie. Na co jeszcze przy tym przebiegu zwrócić uwagę?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(26-05-2017, 10:30)tilok napisał(a): Przebieg auta to 120000 km
myślę,ze przy takim przebiegu nie ma potrzeby wymiany
ale zawsze warto sprawdzić najwyżej jak sie okaże zużyte to wymienisz

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
tilok
Zarejestrowani

op
(26-05-2017, 10:42)pio555 napisał(a): myślę,ze przy takim przebiegu nie ma potrzeby wymiany
ale zawsze warto sprawdzić najwyżej jak sie okaże zużyte to wymienisz

Tak się wstępnie umówiłem. Koło zamówione, ale jeśli nie będzie potrzeby wymieniać to nie wymienią. Tylko czy faktycznie da się wizualnie ocenić stan tego koła?

Odpowiedz
tilok
Zarejestrowani

op Auto odebrane. Koło pasowe wału sprawdzone i nie było potrzeby wymieniać. Za kompletny rozrząd z pompą wody + napinacz paska klinowego + pasek + termostat + płyn chłodzący zapłaciłem ok. 750 zł (wszystkie części oryginalne renault). Za robotę wyszło ok. 450 zł. Warsztat to ASO Renault. Części zostawili w bagażniku więc duża szansa, ze zostały wymienione ;)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi tilok za ten post post:
  • Fyox




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości