Wojtass
78
0
13
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Biała Podlaska
Wojtass
Zarejestrowani
— 03-02-2017, 08:21
op
Witam, jak w temacie, brak mocy na zimnym, pedal w podłogę i ledwo się czolga, zaznaczam że egr jest do czyszczenia i odma też, silnik oczywiście 1.9 dci
Telefonu
•
scrabi
32,530
101
12122
10,450
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 03-02-2017, 08:37
zacznij od wyczyszczenia egr-a. jakieś błedy, komunikaty na desce wyświetla?Na ciepłym juz jedzie normalnie czy też muli?
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
ko-ma
9,451
26
1527
39
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 03-02-2017, 08:43
Czy na ciepłym jest zasadniczo lepiej?
Przy jakiej temperaturze i w jaki sposób następuje poprawa (płynnie/skokowo)?
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
•
Wojtass
78
0
13
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Biała Podlaska
Wojtass
Zarejestrowani
— 03-02-2017, 09:13
op
Na ciepłym lepiej, na zimnym dopiero około 2tys obrotów ma moc, błąd jest jeden check injection ale już od dłuższego czasu a brak mocy gdzieś od tygodnia
Telefonu
Niestety nie znam żadnego mechanika w moim mieście z clipem a na oprogramowaniu Boscha fachowcy są na niemieckie samochodowy....
Telefonu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-02-2017, 09:16 przez Wojtass.)
•
pio555
30,472
122
10557
2,904
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 03-02-2017, 09:19
(03-02-2017, 09:13)Wojtass napisał(a): opiero około 2tys obrotów ma moc, błąd jest jeden check injection ale już od dłuższego czasu a brak mocy gdzieś od tygodnia czujnik doładowania do sprawdzenia
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-02-2017, 09:20 przez pio555.)
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Wojtass
78
0
13
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Biała Podlaska
Wojtass
Zarejestrowani
— 03-02-2017, 09:22
op
Ale doładowania czego? Ciśnienia, powietrza, turbiny?
Telefonu
•
pio555
30,472
122
10557
2,904
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 03-02-2017, 09:42
Czujnik doładowania jest jeden na dolocie
Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Wojtass
78
0
13
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Biała Podlaska
Wojtass
Zarejestrowani
— 03-02-2017, 09:53
op
Dzięki, jeszcze zaznaczę że jak włączę nawiew na zimnym żeby się grzałki włączyły to jest spadek mocy, jak bez grzalek to jest mniejszy ale też jest
Telefonu
•
Mati
26,519
100
4781
4,434
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 03-02-2017, 10:15
(03-02-2017, 09:53)Wojtass napisał(a): e jak włączę nawiew na zimnym żeby się grzałki włączyły to jest spadek mocy, jak bez grzalek to jest mniejszy ale też jest może alternator się zaciera? i robi spore obciążenie ?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Wojtass
78
0
13
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Biała Podlaska
Wojtass
Zarejestrowani
— 10-03-2017, 21:36
op
Jednak egr.... Wymieniona rurka chłodząca bo była pogieta i była nieszczelnosc, od razu zaslepiony i wyczyszczony zawór, od razu moc wróciła.. Jutro jeszcze pod komputer skasować błąd bo dzisiaj już nie było czasu
Telefonu
•
|