op
Witam forumowiczów.
Mam przejechane 191000km (Scenic II 2.0 16v), po wrzuceniu biegu D w okolicy skrzyni słychać metaliczny dźwięk. Zdarza się również, że po wyżej 90km/h (różne prędkości)pojawiają się nieregularnie drgania niewiadomego pochodzenia.
Koła są OK.
Wymienione zawory, czyszczenie bloku, chłodniczki i olej zrobione około 6 miesięcy temu. Brak wycieków.
Czytałem, że za metaliczny dźwięk odpowiada łożysko konwertera, czyli konwerter do wymiany.
Wiem że jest bardzo dużo pracy z wyjęciem i ponownym montażem skrzyni.
Jeżeli już ktoś z Forumowiczów, wymieniał konwerter we własnym zakresie:
To co należy i warto zrobić jak już skrzynia jest wyjęta?
Na co zwrócić szczególną uwagę podczas demontażu i montażu?
Dziękuje za pomoc.
Mam przejechane 191000km (Scenic II 2.0 16v), po wrzuceniu biegu D w okolicy skrzyni słychać metaliczny dźwięk. Zdarza się również, że po wyżej 90km/h (różne prędkości)pojawiają się nieregularnie drgania niewiadomego pochodzenia.
Koła są OK.
Wymienione zawory, czyszczenie bloku, chłodniczki i olej zrobione około 6 miesięcy temu. Brak wycieków.
Czytałem, że za metaliczny dźwięk odpowiada łożysko konwertera, czyli konwerter do wymiany.
Wiem że jest bardzo dużo pracy z wyjęciem i ponownym montażem skrzyni.
Jeżeli już ktoś z Forumowiczów, wymieniał konwerter we własnym zakresie:
To co należy i warto zrobić jak już skrzynia jest wyjęta?
Na co zwrócić szczególną uwagę podczas demontażu i montażu?
Dziękuje za pomoc.