OGÓLNE Turbina 1.9 dci
op
Panowie, proszę o pomoc. Dziś skróciłem lekko sztangę od turbiny ponieważ miałem częste notlaufy i kontrolka od świec mi dosyć często ostatnio wyskakiwała. Turbo wkręcało się od 1900rpm teraz ciągnie dopiero od około 2900rpm. Czy powinienem sztangę w tym przypadku kręcić od miejsca początkowego w drugą stronę?
(04-02-2017, 22:54)danielek1992 napisał(a): miałem częste notlaufy i kontrolka od świecwyskakiwała mi kontrolka świec w tym aucie i silniku jeśli nie dostawało paliwa tyle ile było potrzeba, kiedy wymieniałeś filtr paliwa? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-02-2017, 00:48 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
a wcześniej również występował ten problem? jeśli nie to szukałbym przyczyny w filtrze
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
op
Wyjąłem przepływke i jest dobrze. Zrobiłem 100km bez przepływki i żadnego błędu ani notlaufa nie ma
Albo grubo, albo wcale
op
Odłączyłem, wyjąłem i włożyłem stożek. Samochód był pilnie potrzebny
Albo grubo, albo wcale Jeżeli nie ma błędów i spalanie nie wzrosło mogę bezinwazyjnie jeździć bez przepływki? Albo grubo, albo wcale (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-02-2017, 12:53 przez danielek1992.)
ja również w SI phII 1.9dci 102KM, miałem odłączoną przepływkę i nie było błędów a auto jechało ok, możesz tak jeździć
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości