Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

OGÓLNE multidiag pro+ , opinie


wuem
Zarejestrowani

op czy ktoś używał takiego oto urządzenia?: http://allegro.pl/nowy-multidiag-pro-201...96257.html   Dostałem taki prezent (może tzw nieudany...) i zastanawiam się czy warto dokupić kabel do renault. Trochę kręcę śrubami w przydomowym warsztaciku ale jeszcze tego nie podłączałem - nie mam opla, bmw itd na podwórku.. same renówki tylko Biggrin.  Czy ktoś używał to do renault lub do innych aut ? Proszę o opinie. Wszystkie są ważne - jeszcze mogę zwrócić Biggrin.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Jaki kabel chcesz dokupować, skoro w zestawie jest standardowy do złącza OBD-2 ?
Takiego, jak w Scenicu.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • Oktawiusz, wuem
wuem
Zarejestrowani

op oooo , dopiero teraz przejrzałem zawartość pudełka... Biggrin . Faktycznie jest właściwy kabel, ale jajca Biggrin. Jutro/pojutrze podłączę jak czas pozwoli.
Temat kabla ogarnięty, pozostaje pytanie czy ktoś używał i co tym można zdziałać ??

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi wuem za ten post post:
  • PRZEMO
scrabi
Zarejestrowani

zainstaluj podłącz i zobacz jakie możliwości ma to cudo......

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Sporo nożna zrobić.
Większość konfiguracji podstawowych działa.


Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
wuem
Zarejestrowani

op podłączone, sprawdzone - działa! Urządzenie współpracuje z programem Autocom lub delphi . Sprawdzałem w zaprzyjaźnionym warsztacie gdzie używany jest program delphi. Po podpięciu do ichniego laptopa wyskoczyły następujące błędy:
0530 - obwód czujnika czynnika chłodzącego ; napięcie poza zakresem tolerancji - błąd obecny
5180 - brak multipleksowego sygnału wtrysku,usterka połączenia CAN - nieciągły
516F - silnik hamulca / podłączenia przewodów; hamulec postojowy odblokowany za pomocą dźwigni awaryjnej - nieciągły. Myślę że ten błąd powstał po awaryjnym spuszczeniu hamulca linką w bagażniku ( świeżo po zakupie pociągnąłem nie wiedząc co to jest Biggrin )
50C0 - niskie napięcie akumulatora - nieciągły
5181 - brak sygnału multipleksowego systemu ABS;usterka połączenia CAN -nieciągły
Powyższe błędy pokazało też urządzenie Autocom należące do warsztatu. Czyli multidiag działa pokazuje / kasuje błędy. Na głębszą zabawę nie było czasu ale niebawem opanuję ten temat.
błędu 0530 nie dało się skasować.... jakieś pomysły ??
Poza klimą (brak czynnika) działa wszystko z wyposażenia , czasem głupieją czujniki parkowania ale jeszcze nie dobrałem się do kostek żeby wyczyścić styki.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(17-01-2018, 12:55)wuem napisał(a): błędu 0530 nie dało się skasować.... jakieś pomysły ??
Klasyka.
Wiązka przewodów, sam czujnik.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

(17-01-2018, 12:55)wuem napisał(a): błędu 0530 nie dało się skasować.... jakieś pomysły ??
Poza klimą (brak czynnika)...

To jest przyczyna ze nie mozna skasowac bledu...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-01-2018, 14:25 przez A2-eR11.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości