Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

OGÓLNE Wymiana płynu do wspomagania kierownicy ?


PunkRock86
Moderatorzy

op Jak w temacie. Czy ktoś z Was wymieniał kiedyś całościowo płyn od wspomagania ? W Clio, kiedy jest mróz, to przez kilkanaście minut po odpaleniu pompa wyje jak opętana i kierownica chodzi ciężej. Jak się zagrzeje wszystko jest OK. W Espace z podobnego rocznika nie miałem takich akcji. Zastanawiam się czy powodem nie jest stary płyn. Jeśli tak - jak się zabrać za jego wymianę ?

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
kotleto
Zarejestrowani

Online
Jak dla mnie to odkręć jeden przewód od maglownicy i zlej stary płyn później nalej nowego i będzie git Biggrin

Wysłane z mojego telefonu Biggrin

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

W Mazdzie tak właśnie zrobiłem jak pisze @ kotleto. Spuściłem całkiem płyn wężem dochodzącym do magla, pokręciłem kierownicą żeby zleciał ile się da. Zakręciłem przewód, wlałem pod korek plynu swierzego, odpaliłem auto pokręciłem kierownica na max w lewo, max w prawo dolalem to co poszło w magiel. I tak jeszcze parę razy i po sprawie...
Operacja trwała może z 30 min..


Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:
  • PunkRock86
Markus
Zarejestrowani

kompleksowo to możesz tak jak na filmie...

albo tak jak wyżej napisane...

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Markus za ten post post:
  • PunkRock86
Jurek
Zarejestrowani

Wymień koniecznie jak najszybciej ,ATF niestety dość dobrze wchłania wodę ,jak spada temp.to wytrącają się kryształki lodu które niszczą wszystko na swojej drodze.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Jurek za ten post post:
  • PunkRock86




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości