op
Witam.
Mam pytanie odnośnie wielkości obrotów na biegu jałowym.
Zauważyłem u siebie że gdy mam włączony nawiew na auto (chyba klima chodzi) to silnik na biegu jałowym ładnie równiutko pracuje. A gdy dam na AC OFF to obroty jałowe spadają troszkę i czuć wtedy lekkie drgania całego auta co jest wkurzające.
Zaznaczę że poprzedni właściciel Granda (forumowicz Patryk) w lutym 2017r przy 200tyś.km wymieniał kompletne sprzęgło wraz z kompletnym kołem dwumasowym LUK.
Czy w GSC3 jest możliwość zmiany prędkości biegu jałowego poprzez CLIP, i jaka wartość powinna być na biegu jałowym w GSC3 1.9dci 131KM 96kw FAP?
Podobnych drgań czy wibracji autko dostaje podczas wyrzucenia biegu i jazda na luzie gdzie po zatrzymaniu z AC ładnie równo bez żadnych drgań pracuje. A gdy jest AC OFF to po wyrzuceniu biegu na luz także występują niewielkie drgania.
Powiem że filtr paliwa był wymieniony na nowy oryginalny i przy serwisie olejowym w Robi-Car wlany dodatek czyszczący wtryski Liqui MolyDiesel Spulung 2666.
Ale drgania były przed serwisem i są nadal po pełnym serwisie olejowym z filtrami.
Brat ma GSC2 1.9dci 120KM i u niego nie zauważyłem tego problemu a nawet nie wiem czy jego silnik nie pracował ciszej od mojego.
Brat (lukkul) jeździ na Penrite a ja przed serwisem miałem ELF-a. Po serwisie jest już zalany Penrite z dodatkiem AR9100.
Czekam na jakieś sugestie co by sprawdzić lub wymienić.
Mam pytanie odnośnie wielkości obrotów na biegu jałowym.
Zauważyłem u siebie że gdy mam włączony nawiew na auto (chyba klima chodzi) to silnik na biegu jałowym ładnie równiutko pracuje. A gdy dam na AC OFF to obroty jałowe spadają troszkę i czuć wtedy lekkie drgania całego auta co jest wkurzające.
Zaznaczę że poprzedni właściciel Granda (forumowicz Patryk) w lutym 2017r przy 200tyś.km wymieniał kompletne sprzęgło wraz z kompletnym kołem dwumasowym LUK.
Czy w GSC3 jest możliwość zmiany prędkości biegu jałowego poprzez CLIP, i jaka wartość powinna być na biegu jałowym w GSC3 1.9dci 131KM 96kw FAP?
Podobnych drgań czy wibracji autko dostaje podczas wyrzucenia biegu i jazda na luzie gdzie po zatrzymaniu z AC ładnie równo bez żadnych drgań pracuje. A gdy jest AC OFF to po wyrzuceniu biegu na luz także występują niewielkie drgania.
Powiem że filtr paliwa był wymieniony na nowy oryginalny i przy serwisie olejowym w Robi-Car wlany dodatek czyszczący wtryski Liqui MolyDiesel Spulung 2666.
Ale drgania były przed serwisem i są nadal po pełnym serwisie olejowym z filtrami.
Brat ma GSC2 1.9dci 120KM i u niego nie zauważyłem tego problemu a nawet nie wiem czy jego silnik nie pracował ciszej od mojego.
Brat (lukkul) jeździ na Penrite a ja przed serwisem miałem ELF-a. Po serwisie jest już zalany Penrite z dodatkiem AR9100.
Czekam na jakieś sugestie co by sprawdzić lub wymienić.