Pęknięta tuleja cylindra w silniku 1.4 TCE. Co robić?


scrabi83
Zarejestrowani

(07-12-2018, 14:45)mnnk98 napisał(a): Dzięki za odpowiedzi. Z kolegą @h4jt próbuję się skontaktować ale nie odpowiada na wiadomości prywatne. Znalazłem natomiast specjalistyczny zakład szlifierski gdzie wstawią mi do bloku nową tuleję cylindra plus zrobią remont pozostałych części, pełen zakres planowania i szlifowania itp. za 30% ceny tego ile musiałbym dać za goły dolny słupek.
to ile w takim układzie sobie życzą za goły słupek?

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin
Odpowiedz
mnnk98
Zarejestrowani

Za goły dół w dobrym stanie od około 3 tyś cena się zaczyna.

Odpowiedz
scrabi83
Zarejestrowani

No to grubo.....

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin
Odpowiedz
pio555
Moderatorzy

Online
(07-12-2018, 20:42)scrabi83 napisał(a): No to grubo.....

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
i dlatego odpuściłem ten silnik w M III


Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • scrabi83
Laros
Zarejestrowani

Dla zainteresowanych: http://www.franceexpert.pl/
kompleksowa obsługa silników 1.4 Tce, 1.2 Tce a także innych. Generalnie dobrze znają się na francuzach. Nie bałem się tam oddać samochodu do remontu silnika mimo, że to 200 km ode mnie :/ (w okolicy nikt nie chciał się tego podjąć). Silnik w MIII po wymianie tulei, planowaniu bloku, głowicy, wymianie pierścieni, uszczelniaczy, panewek i sprzęgła - praktycznie jak nowy. Kolega @h4jt jest właśnie w to zamieszany Thumbup.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Laros za ten post post:
  • mnnk98




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości